شناسهٔ خبر: 67167300 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رفع شکستگی یکی از خطوط اصلی انتقال آب اسلامشهر

اسلامشهر - ایرنا - یکی از خطوط اصلی انتقال آب اسلامشهر که در خیابان امام محمد باقر(ع) دچار شکستگی شده بود، با تلاش شبانه روزی نیروهای آب و فاضلاب شهرستان امروز پنجشنبه رفع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،پس از وقوع این حادثه که موجب افت فشار و یا قطعی آب در مناطق بالادست اسلامشهر از محله موسی آباد تا باغ نرده شده بود، اکیپ های امدادی آبفای اسلامشهر شکستگی ایجاد شده را به صورت موقت برطرف کردند و بامداد امروز با قطع چهارساعته جریان آب، این شکستگی به طور کامل برطرف شد.

رفع شکستگی یکی از خطوط اصلی انتقال آب اسلامشهر

فراگیر شدن آموزش کمکهای اولیه

فرماندار اسلامشهر گفت: فراگیر شدن آموزش کمکهای اولیه در جامعه میزان خسارت های احتمالی در حوادث را کاهش می‌دهد.

حسین حبیبی روز پنج‌شنبه ضمن بازدید از جمعیت هلال احمر شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه امدادگران و داوطلبان هلال احمر نیروهای مردمی هستند که بدون چشمداشت در مواقع لزوم به مردم امداد رسانی می کنند، اظهار داشت: زحمات و تلاش‌های شما برای کمک به افراد آسیب دیده و نیازمند کمک بسیار ارزشمند است.

وی به اهمیت افزایش آموزش‌های همگانی امداد و نجات توسط هلال احمر در شهرستان برای اقشار مختلف اشاره کرد و افزود: فراگیر شدن آموزش های کمکهای اولیه بین عموم جامعه برای مواجهه با حوادث غیر مترقبه می تواند میزان خسارت های احتمالی را کاهش دهد.

رفع شکستگی یکی از خطوط اصلی انتقال آب اسلامشهر

در این جلسه رییس جمعیت هلال احمر شهرستان گزارشی از عملکرد یکساله این جمعیت ارائه و به تشریح مشکلات و مسائل مربوط به امدادگران و نجاتگران این جمعیت پرداخت.

همچنین فرماندار اسلامشهر با اهدای لوح تقدیر از اعضای فعال جمعیت هلال احمر تجلیل به عمل آورد.

شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

نظر شما