شناسهٔ خبر: 67166351 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حاجی بابایی:

حضور مردم در استحکام و جایگاه نظام بسیار تاثیرگذار است/ مهم‌ترین ویژگی شهید رئیسی اخلاق مداری بود

همدان-نایب رئیس اول در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در استحکام و جایگاه نظام بسیار تاثیرگذار است، همه ما باید تلاش کنیم با اخلاق، یک انتخابات پرشور و مردمی برگزار کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاج بابایی در شورای اداری استان همدان ضمن گرامیداشت شهدای خدمت اظهار کرد: مهم ترین ویژگی شهید رئیسی اخلاق مداری بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی از ۲۰ سالگی دادستان همدان بود و از همان زمان خدمت نسبت به وی ارادت داشتیم، افزود: هیچ وقت در این مدت از او جمله‌ای سراغ ندارم که بداخلاقی کرده باشد همیشه یک چهره بااخلاق و خدوم بود و به همدان ارادت خاصی داشت.

نایب رئیس اول در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید رئیسی از جنس شهید سلیمانی بود، امیرعبدالهیان هم اینگونه بود در تهران معلم بود و کم کم به وزارت خارجه رفت و چهره متدینی بود، امام جمعه تبریز نیز بسیار مورد تایید بود.

وی بیان اینکه باید به گونه‌ای کار انجام دهیم که مورد تایید مردم باشیم و برای مردم مرهم و خدمتگزار باشیم، ابراز کرد: آن‌چیزی که انسان را بزرگ می کند خدمت است؛ شهید سلیمانی یک انقلابی به تمام معنا بود به دلیل اینکه هرچه داشت فدای انقلاب و اسلام کرد.

حاجی‌بابایی با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد: حضور مردم در استحکام و جایگاه نظام بسیار تاثیرگذار است، همه ما باید تلاش کنیم با اخلاق، یک انتخابات پرشور و مردمی برگزار کنیم؛ تا امروز حضور مردم، حضور معناداری بوده است و شاهد این انتخابات پرشور خواهیم بود.

وی گفت: اولین کار مجلس برگزاری انتخابات و تایید وزرا است؛ یکی از مهم‌ترین و پرکارترین و تاثیرگذارترین کار در سال ۱۴۰۳ رای به کابینه رئیس جمهور جدید است و می‌تواند یک تحول عظیم در ساختار نظام و سرعت بیشتر در کارها باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بودجه سال ۱۴۰۳، ۴۰ همت برای کارهای فرهنگی تعیین کردیم و امسال باید تحول عظیم در فرهنگ به وجود آوریم، افزود: برای نشان دادن چهره انقلاب باید خرج کرد، باید اخلاق را تقویت کرد، ما برای نشان دادن چهره نظام بودجه فراوان گذاشتیم اما متاسفانه نتوانستیم اقدامات در نظام و دولت را به مردم ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید به مردم نشاط دهیم، گفت: باید اردوهای راهیان‌پیشرفت را برای جوانان بگذاریم تا کارهای دولت را به آنها نشان دهیم و امیدوار شوند و چهره کارآمدی نظام را به مردم نشان دهیم.

حاجی بابایی با بیان اینکه ما پیچیده‌ترین تکنولوژی را داریم، گفت: درست است اقتصاد کشور مشکل دارد اما زیرساخت‌ها پرقدرت است.

وی ابراز کرد: نمایندگان این دوره نمایندگانی هم سو و هم آوا و دارای همکاری هستند که در مجلس همکاری می‌کنند و یک مجموعه کاری شکل گرفت، ما از این فرصت طلایی استفاده می‌کنیم که با همراهی مسئولین استان کار را انجام دهیم؛ از جمله اقدامات این است که خط هواپیمایی برای حج در همدان ثابت شد؛ امیدواریم کاری مفید برای استان و کشور داشته باشیم و پیام‌های خوشحال کننده به مردم برسد و بین مردم امید ایجاد کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارهای بزرگی در حال شکل گرفتن است در زمینه کارخانجات، راه آهن، شهرسازی و... گفت: امسال به دلیل مسائلی که پیش آمد مقداری کارها کُند پیش رفت، تصمیماتی برای بیمارستان یک هزار تختخوابی انجام شده که در حال یافتن مکان هستیم، پروژه مصلی همدان و ... همه در حال انجام است و استان در فضای کاری خوبی قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما