شناسهٔ خبر: 67166347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امید آفرینی با جام رسانه ای امید در کهگیلویه و بویراحمد

مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد جام امید رسانه را رویدادی امید آفرین برای انعکاس خدمات نظام به مردم عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرگرد پاسدار عباس رضایی در ایین افتتاح رویداد جام رسانه استان که در سالن دولت یاسوج برگزار شد، افزود:  اهالی رسانه امروز در سالن دولت برای انتشار اخبار توسعه محور و امیدآفرین با هم رقابت می کنند. اخباری که دستاوردهای نظام ایران اسلامی را در قالب‌های مختلف گزارش، یادداشت، خبر، اینفوگرافی و کلیپ بیان می‌کنند و قرار است آثار تولیدی خبرنگاران در صفحه اول گوگل، یوتیوب، اینستاگرام و نرم افزارهای مختلف رسانه‌ای منتشر شود.
دبیر جام رسانه‌ای‌ امید و مسول بسیج رسانه استان گفت: جام رسانه‌ای‌امید با حضور ۱۶ گروه رسانه‌ای و ۱۰ گروه انفرادی و ۷۰ خبرنگار در کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.
سرگرد رضایی با اشاره به اهمیت این رویداد افزود: هدف و مأموریت اصلی دشمنان کشور ناامید کردن مردم است، با راه‌اندازی این رویداد تلاش می‌کنیم با برجسته‌کردن خدمات نظام به‌ویژه در استان محرومی مثل کهگیلویه و بویراحمد امیدآفرینی را در جامعه ترویج دهیم.

وی افزود: در این رویداد رسانه ای برخی از مدیران کل دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد هر کدام به مدت 20 دقیقه گزارشی از عملکرد دستگاه اجرایی خود را در جمع اهالی رسانه بیان می کنند و شرکت کنندگان در قالب های خبری مختلف این اخبار را در فضای مجازی ئ رسانه ای منتشر می کنند.

نظر شما