شناسهٔ خبر: 67166294 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رعایت اصول و ارزش‌های اخلاقی در انتخابات

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است در انتخابات اصول و ارزش‌های اخلاقی رعایت شود.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا حاجی بابایی در شورای اداری استان همدان گفت: شهید رئیسی و امیر عبداللهیان با خدمت و انقلابی بودن ماندگار شدند و در مسیر پیشرفت کشور همچون شهید سلیمانی خدمت را پیشه کردند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اولین بار است که مجلس کشورمان در بدو کار، انتخابات هیئت دولت را دارد و یکی از مهمترین کار مجلس جدید رأی به کابینه رئیس جمهور جدید است.

او گفت: این یک فرصت برای بهره مندی مجلس است و در مجلس شورای اسلامی پیش هم با ۴۰ هزار میلیارد تومان بودجه فرهنگی به مجلس اضافه کرده ایم که فرصتی برای نشان دادن چهره انقلاب بوده که فرصتی برای تربیت نیروی انقلابی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت خواستار شادی بخشی و امید آفرینی به مردم شد و گفت: مردم اگر با چهره کارآمدی نظام آشنا شوند و در اردو‌های راهیان پیشرفت شرکت کنند شاهد پیشرفت در زیرساخت‌ها و تولید و فناوری کشور خواهند بود.

او گفت: در استان همدان نوید همراهی و همکاری در بین نمایندگان استان است و مجموعه کاری و فکری را تشکیل داده اند و در این فرصت با همراهی مسئولان کار بیشتری از دوره‌های قبل انجام دهیم.

به گفته وی در زمینه سرمایه گذاری، راه آهن، راه سازی، ساخت مسکن، تولید و کارآفرینی قدم‌های خوبی برداشته ایم که روحیه امید را در جامعه افزایش می‌دهد

نظر شما