شناسهٔ خبر: 67165733 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

همزمان با سالروز شهادت شهید دشتی؛

فراخوان «سومين جشنواره روزنامه نگاري شهري آبادان» منتشر شد

صاحب‌خبر -
فراخوان «سومين جشنواره روزنامه نگاري شهري آبادان» منتشر شد

خبرگزاری آریا-دبیر سومین جشنواره روزنامه‌نگاری شهری آبادان با اعلام آغاز به کار این جشنواره رسانه‌ای در حوزه شهری اظهار داشت: این دوره از جشنواره در 7 رشته اصلی، یک بخش ویژه و همچنین نخستین جایزه ویژه با عنوان «نشان شهید دشتی» امروز 23 خرداد همزمان با روز شهادت شهردار شهید «محمدحسین زاده‌دشتی»، آغاز و تا 5 مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری آریا از آبادان،«احمد امیری» افزود: بخش اصلی شامل رشته‌های: سرمقاله، مقاله و یادداشت / خبر/ مصاحبه و میزگرد / گزارش / تیتر / عکس خبری / گرافیک (صفحه‌آرایی، جلد، صفحه اول، اینفوگرافیک) است.

به گفته دبیر جشنواره، کلیه نوشته‌ها اعم از مقاله، یادداشت، خبر، مصاحبه و گزارش که با رویکرد محتوای خوب و امیدبخش (روزنامه نگاری توسعه) و جایزه ویژه هیأت داوران با عنوان «نشان شهید دشتی» به بهترین اثر رسانه‌ای در راستای «نقد روشمند و صادقانه مدیریت شهری»، 2 بخش ویژه جشنواره را شامل می‌شود. علاوه بر این جشنواره امسال شاهد حضور رسانه‌های اجتماعی: شامل محتوای منتشر شده در بسترهای مختلف رسانه‌های اجتماعی اعم از کانال، صفحه مجازی (بلاگ‌ها و میکروبلاگ و...) و رسانه‌های کاربرمحور نیز خواهد بود.

امیری، قالب‌های جشنواره برای رسانه‌های اجتماعی را شامل انواع محتوای دیجیتال بر بستر رسانه‌های اجتماعی از قبیل متن، پادکست، موشن گرافیک، گزارش ویدئویی، محتوای گرافیکی و... اعلام کرد که برای نخستین بار به جشنواره افزوده شده است.

دبیر جشنواره با اشاره همزمانی این دوره با رویداد یکصد سالگی شهرداری آبادان، در خصوص نحوه ارسال آثار این دوره از جشنواره تأکید کرد: فعالان حوزه‌ رسانه می‌توانند برای شرکت در جشنواره آثار منتشر شده خود در فاصله زمانی اول فروردین 1401 الی 17 مردادماه سال 1403 را تا تاریخ حداکثر 17 مردادماه سالجاری به دبیرخانه واقع در اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری آبادان ارسال کنند.

وی از فعالان و روزنامه‌نگاران خواست آثار خود را تا تاریخ اعلام شده به دفتر دبیرخانه یا از طریق رایانامه (ایمیل) به نشانی Abadan.urbanpress@gmail.com ارسال نمایند.

 

 

پایان پیام./

نظر شما