شناسهٔ خبر: 67165609 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مهمترین درس شهید رئیسی خدمت رسانی جهادی است

امام جمعه همدان گفت: درس بزرگ ما در شهادت رئیس جمهور است و خدمت به مردم و نزدیک شدن به آنها و آشنایی با مشکلات آنها را باید از این درس یاد گرفت.

صاحب‌خبر -

امام جمعه همدان گفت: درس بزرگ ما در شهادت رئیس جمهور است و خدمت به مردم و نزدیک شدن به آنها و آشنایی با مشکلات آنها را باید از این درس یاد گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی در شورای اداری استان گفت: انتظار داریم خدمات دولت در سه سال گذشته را انعکاس کنند، شهید جمهور در شرایط سخت دولت را تحویل گرفت، مجلس هم کمک کرد و اقدامات بزرگی در عرصه اجتماعی و اقتصادی دارد.

او گفت: در نظام اسلامی بین مردم باشیم و از مردم بخواهیم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: بر اساس روایات بهترین مردم کسی است که خیرش به دیگران برسد و یک گره یا مشکل را از کار یک مسلمان رفع کند.

شعبانی موثقی گفت: نامزد‌هایی که قرار است در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند، مسئولیت سنگین تری دارند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی در ادامه از یاد نکردن همه افراد شهدای خدمت در بنر‌های سطح شهر انتقاد کرد و گفت: در مسیر خدمت و حادثه اخیر ما ۸ شهید در راه خدمت به مردم دادیم و آجر همه آنها نزد خداوند مشخص است.

امام جمعه همدان گفت: انتخابات ریاست جمهوری این فرصت برای خدمت را به ما داده است که در کنار رئیس جمهور منتخب آینده گام در رفع مشکلات مردم برداریم.

استاندار همدان نیز با بیان اینکه رئیس جمهور شهید راه و خط خدمتگذاری را به ما نشان داد، افزود: تصویب ۱۴ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به استان رقم بالا‌تر از بیشتر استان‌ها بوده و تاکنون ۵۵ درصد آن محقق شده است.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: ایستگاه راه آهن، تأمین آب، بیمارستان تخصصی کودکان و راه هاب استان از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم در استان ماست.

به گفته استاندار همدان در دوران سخت دولت از سوی مردم، از برخی سرمایه گذاران و همه اقشار حمایت شد تا بتواند خدماتی به مردم دهند.

قاسمی فرزاد در ادامه گفت: در اعتبارات به دنبال جذب حداکثری هستیم و انتظار سرعت یافتن طرح‌ها با تسهیل شدن جذب اعتبارات محقق می‌شود.

نظر شما