شناسهٔ خبر: 67165448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

برنامه‌هایی برای توسعه ورزش بانوان و کودکان کرمانشاه در دستور کار است

رئیس هیئت ورزش همگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه در بحث ورزش بانوان، کودکان و سالمندان برنامه‌هایی در دستور کار قرار داده شده است گفت: در تلاش هستیم تا ورزش همگانی را در سطح محلات استان با راه‌اندازی کانون ورزش محلات توسعه دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مجمع انتخابات هیئت ورزش همگانی استان کرمانشاه، ظهر امروز _پنجشنبه بیست و چهارم خرداد _ با حضور رئیس فدراسیون و مسئولان ورزش کرمانشاه برگزار شد و طی آن نریمان رحمانی با کسب تمام آرای اعضای مجمع، بار دیگر سکان هدایت این هیئت را به دست گرفت.

در این مجمع نریمان رحمانی و رضا رستمی دو کاندیدای احراز پست ریاست هیأئت همگانی استان کرمانشاه بودند که پس از اعلام کناره‌گیری رضا رستمی به نفع نریمان رحمانی، انتخابات با تک کاندیدای حاضر برگزار شد.

این مجمع ۲۵ عضو داشت که ۲۳ عضو آن در انتخابات امروز حضور داشتند و آرای خود را به صندوق انداختند. پس از شمارش آرای نریمان رحمانی توانست با کسب ۲۳ رأی موافق از ۲۳ رأی مأخوذه برای چهار سال دیگر هدایت هیأت ورزش همگانی استان را بر عهده بگیرد.

نریمان رحمانی، رئیس هیئت ورزش همگانی استان کرمانشاه پیش از آغاز فرآیند رأی‌گیری در خصوص مهمترین برنامه‌های پیش روی خود برای چهار سال آینده این هیئت اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما توسعه زیرساخت‌های این رشته در سطح استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در بحث ورزش بانوان، کودکان و سالمندان برنامه‌هایی در دستور کار قرار داده شده است، عنوان کرد: در تلاش هستیم تا ورزش همگانی را در سطح محلات استان با راه‌اندازی کانون ورزش محلات توسعه دهیم.

رئیس هیئت ورزش همگانی استان کرمانشاه از راه‌اندازی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در سطح شهرهای استان از ابتدای فصل تابستان خبر داد و تاکید کرد: در سطح استان حدود ۶۴ ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی را با حضور مربیان خواهیم داشت که در راستای قانون ورزش رایگان برای همه افراد جامعه راه اندازی خواهند شد.

وی اضافه کرد: طی سال‌های گذشته تلاش شد تا با برگزاری رویدادهای خیابانی ورزش همگانی مردم را به سمت ورزش بیشتر ترغیب کنیم که تأثیر خوبی داشت و این برنامه را ادامه خواهیم داد.

رئیس هیئت ورزش همگانی استان کرمانشاه اضافه کرد: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، کوه‌پیمایی و تپه‌نوردی از جمله برنامه‌هایی است که در چهار سال پیش‌رو نیز آن‌ها را با قوت بیشتری ادامه می‌دهیم.

رحمانی اضافه کرد: ورزش همگانی کرمانشاه طی چهار سال گذشته با همدلی جامعه خود و همراهی سایر دستگاه‌ها و ادارات توانسته است مسیری رو به رشد را طی کند.

به گزارش ایمنا، در پایان با اکثریت آرای اعضای مجمع، هانیه طهماسبی‌فر به عنوان نایب رئیس، مژگان سهرابی به عنوان خزانه‌دار، رضا کولانی، رستگار حسینی و لادن مهدوی به عنوان عضو هیأت رئیسه و شهروز جلیلیان به عنوان بازرس هیئت ورزش همگانی استان کرمانشاه انتخاب شدند.

نظر شما