شناسهٔ خبر: 67165442 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قیمت خودرو امروز ۲۴ خرداد + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _پنجشنبه بیست‌وچهارم خرداد_ در محصولات داخلی با کاهش قیمت کار خود را آغاز کرد، اما این تغییر نسبت به روزهای گذشته کمتر بوده و قیمت تعداد زیادی از محصولات همچنان در ثبات کامل است.

دنا پلاس توربو ۶ سرعته و دنا پلاس (۶ سرعته) از محصولات شرکت ایران‌خودرو امروز به ترتیب با کاهش هفت میلیون تومانی و یک میلیون تومانی به قیمت ۹۲۶ میلیون تومان و ۸۲۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

پژو پارس از دیگر محصولات پرطرفدار این شرکت با افت هفت میلیون تومانی به قیمت ۶۷۹ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کوییک S از محصولات شرکت سایپا با افت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نسبت به روزهای گذشته به نرخ ۴۱۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

وانت پادرا (دوگانه‌سوز) در شمار محصولات این شرکت، با رشد ۹ میلیون تومانی به قیمت ۷۳۱ میلیون تومان رسید.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۹ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۱۹ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۴ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۸۳ میلیون تومان، دنا پلاس (بورسی) با قیمت ۸۰۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۸۷ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۳۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۳۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۶ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۱ میلیون تومان، تارا دستی ۷۶۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۱۳ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۶ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۷ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۱ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۱۱ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۸ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۴ خرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

خودروهای مونتاژی نیز امروز در شیب کاهشی قرار دارد.

تیگو ۸ پرو (هیبرید) از محصولات مدیران خودرو امروز با کاهش هشت میلیون تومان به قیمت سه میلیارد و۱۷ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

تیگو ۸ پرومکس (IE) از محصولات لوکس این شرکت با ریزش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۳۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

وانت کاپ را و رسپکت ۲ از محصولات پرطرفدار بهمن موتور با افت ۱۵ میلیون تومان و ۱۴ میلیون تومان یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۳۴۲ میلیون تومان قابل معامله‌اند.

فیدلیتینفره) و فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) از دسته محصولات جذاب مونتاژی، به ترتیب با افت ۱۳ میلیون تومان و ۱۰ میلیون تومان به قیمت یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان و دو میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

محصولات مونتاژی شرکت کرمان موتور نیز امروز تغییر قیمتی نسبت به روزهای گذشته نداشته‌اند.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۹ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۴۴ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) به قیمت دو میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۱۶ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۳۸ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۴۳ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۴ خرداد + جدول

نظر شما