شناسهٔ خبر: 67165297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار زنجان:اطلاع رسانی از اقدامات دولت و نظام اسلامی به شکل مطلوب انجام شود

زنجان- ایرنا- استاندار زنجان گفت: اقدامات و تلاش‌های زیادی در بخش‌های گوناگون انجام شده است و باید اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم در این زمینه صورت گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز پنجشنبه در قرارگاه استانی جهاد تبیین به اهمیت تولید محتوا در استان اشاره کرد و افزود: با وجود اقدامات و فعالیت های انجام شده، آنگونه که باید و شاید تولید محتوای خوبی در این زمینه انجام نشده است.

این مسوول با تاکید بر اینکه تولید محتواهای کنونی شکل آگاهی بخشی ندارد، گفت: باید آگاهی مردم از اقدامات انجام گرفته در نظام اسلامی بیش از گذشته افزایش یابد.

استاندار زنجان خاطر نشان کرد: شبکه استانی نیز می‌تواند با بهره‌گیری از روش های خلاقانه در این زمینه بیش از گذشته پای کار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان نیز در این جلسه به تجربه انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: با هم افزایی صورت گرفته اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شد و بیش از ۲۰ هزار نفر از حلقه های میانی، اقشار و اصناف مختلف در این رخداد مهم نقش آفرین بودند.

ابوالفضل رفیعی با بیان اینکه در میان قشرهای مختلف نیز تبیین اهمیت انتخابات انجام شد، افزود: هدف از این کار ارائه مبانی،کارآمدی نظام اسلامی و ایجاد امید و نشاط در بین گروه های هدف بود.

وی گفت: تلاش می شود در مدت باقیمانده تا انتخابات ریاست جمهوری نیز این اقدامات به شکل مطلوبی ادامه یابد.

این مسوول با بیان اینکه دستگاه های متولی باید برای تحقق اهداف تعیین شده، همکاری مطلوب تری داشته باشند، ادامه داد: تببین موضوع انتخابات پیش رو و ایجاد فضای مشارکتی حداکثری از اهداف مد نظر است.

رفیعی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای از جمله مطالبات مهم مقام معظم رهبری است، افزود: این موضوع به تثبیت و اقتدار نظام اسلامی بیش از گذشته کمک می کند.

وی با بیان اینکه تببین شاخص های انتخاب اصلح نیز باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: این شاخص ها از سوی مقام معظم رهبری بیان شده و باید آن را برای گروه های هدف تبیین کرد.

معاون استاندار زنجان با تاکید بر اینکه بازگویی خدمات و اقدامات دولت سیزدهم از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خاطر نشان کرد: رسانه های جمعی به ویژ شبکه استانی در ترغیب مردم به انتخابات چهاردهم همکاری لازم را داشته باشند.

نظر شما