شناسهٔ خبر: 67165113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

شیدایی خبر داد

کسب رتبه سوم کشوری ثبت سفارش کتب درسی توسط آموزش و پرورش همدان

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از کسب رتبه سوم کشوری ثبت سفارش کتاب دانش آموزان توسط آموزش و پرورش استان همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رسول شیدایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش و پرورش استان همدان با ۹۴ درصد ثبت سفارش کتاب دانش آموزان تا امروز دارای رتبه سوم در این خصوص در سطح کشور است.

وی افزود: ثبت سفارش برای دانش آموزان میان پایه (دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم متوسطه) عادی و استثنایی از ۵ اردیبهشت آغاز شده و تا ۳۱ خردادماه امکان پذیر است و برای دانش آموزان ورودی (اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه) از ۱۰ تیرماه آغاز می‌شود و تا ۹ شهریور ثبت سفارش امکان پذیر خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: به مدیران مدارس توصیه می‌شود نسبت به ثبت سفارش کتب درسی برای دانش آموزان به صورت گروهی اقدام و از ارجاع دانش آموزان به کافی‌نت خودداری کنند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان تمام پایه‌ها بعد از ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتب درسی در صورت نیاز به اصلاح سفارش (تکرار پایه، تغییر رشته، تغییر محل دریافت کتاب و...) به استناد اطلاعات ثبت شده در سیدا می‌توانند از ۲۴ تیرماه تا ۳۱ شهریور به سامانه www.irtextbook.ir مراجعه و اصلاح سفارش کنند و همچنین این امکان در سیدا فراهم شده و مدیران می‌توانند برای دانش آموزانی که نیاز به اصلاح سفارش دارند، موارد مطرح شده را به استناد اطلاعات ثبت شده در سیدا انجام دهند.

شیدایی اضافه کرد: از مجموع ۲، ۴۸، ۴۳۱ دانش آموز میان پایه استان، ۲۳۴، ۷۹۴ دانش آموز (۹۴ درصد) ثبت سفارش و خرید کتب درسی را به صورت قطعی انجام داده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما