شناسهٔ خبر: 67165082 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان،

افتتاح دفتر خبرگزاری پانا در زابل

دانش‌آموزان خبرنگار پانا بهترین راویان پیشرفت نظام مقدس جمهوری‌اسلامی‌ایران هستند

صاحب‌خبر -

افتتاح دفتر خبرگزاری پانا در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان‌و‌بلوچستان گفت: دانش آموزان خبرنگار خبرگزاری پانا بهترین و موثرترین راویان پیشرفت نظام جمهوری‌اسلامی‌ایران هستند.
کیخا مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان وبلوچستان در حاشیه آیین افتتاحیه دفتر مرکزی خبرگزاری پانا قطب سیستان در شهرستان زابل گفت: امروزه با گسترش هزاران شبکه رسانه ای، اخبار و مطالب با کسری از ثانیه در جهان منتشر می‌شود.
وی افزود: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در جامعه امروزی دارند و به همین سبب به عنوان پلی بین افراد جامعه و جهان پیرامونشان عمل می‌کنند.
مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان وبلوچستان گفت: در عصر ارتباطات رسانه‌ها به ویژه رادیو و تلویزیون و اینترنت تاثیرات عمیقی بر جنبه‌های مختلف زندگی انسان‌ها دارند و این رسانه‌ها هستند که نقش مهمی در جهت گیری افکار عمومی ایفا می‌کنند.
کیخا با اشاره به اهمیت رسانه در جهان امروز خاطر نشان کرد: در عصر امروز که جنگ رسانه هاست باید توجه ویژه‌ای به این عرصه شود و تربیت نسلی توانمند و دارای سواد‌رسانه‌ای امری کاملا اجتناب ناپذیر است.
وی استفاده از ظرفیت خبرگزاری پانا در ادارات آموزش و پرورش را بسیار مهم و حیاتی خواند و افزود: دانش آموز خبرنگاران خبرگزاری پانا با بهره گیری از آموزش‌های تخصصی می‌توانند کمک بسیار زیادی در امر اطلاع رسانی و امید‌آفرینی در جامعه و در بین گروه همسالان ایفا کنند.

کیخا گفت: دانش آموز خبرنگاران نیز با بیان و روایت‌های پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، باعث افزایش و تقویت هویت ایرانی و اسلامی در بین سایر دانش آموزان می‌شوند.
در پایان مراسم و پس از افتتاح دفتر مرکزی خبرگزاری پانا سیستان وبلوچستان در شهرستان زابل، از دانش آموزان خبرنگار فعال حوزه سیستان تقدیر شد.

نظر شما