شناسهٔ خبر: 67164884 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زمین خواری۲۴۰ میلیارد ریالی در شهریار

شهریار - ایرنا - زمین خواری۲۴۰ میلیارد ریالی در شهریار،کشف ۱۴هزار لیتر سوخت قاچاق در ملارد و عدم پرداخت هزینه ساختمانی منجر به درگیری در شهرک وائین شد از مهمترین اخبار پلیس در غرب استان تهران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، سردار مهدی کرمی" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاری پلیس، گفت: حسب خبر واصله مبنی بر یک مورد زمین خواری در یکی از روستاهای شهر"باغستان" شهریار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

زمین خواری۲۴۰ میلیارد ریالی در شهریار

وی افزود: ماموران پلیس اقتصادی پس از انجام تحقیقات میدانی و بررسی صحت موضوع و هماهنگی قضایی، به همراه کارشناسان مربوطه در محل حضور یافته و بیش از ۶هزار متر مربع زمین متعلق به اداره آب منطقه ای شهریار را که به صورت غیرقانونی تصرف و اقدام به دیوار کشی و ساخت بنا شده بود، رفع تصرف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه ارزش این قطعه زمین ۲۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: در این خصوص متهم به همراه اسناد، مدارک و مستندات جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

کشف ۱۴هزار لیتر سوخت قاچاق در "ملارد"

زمین خواری۲۴۰ میلیارد ریالی در شهریار

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در پایش محل های مورد هدف، موفق به شناسایی محل دپوی سوخت قاچاق در"امیرآباد" شهرستان ملارد شدند.

سرهنگ"داریوش صادقی فرد" افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل، موفق به کشف ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مخزن ۱۰هزار لیتری و بشکه های ۲۲۰ لیتری شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه یک نفر در این خصوص دستگیر شد، اظهار داشت: متهم بدون مجوز قانونی، با راه اندازی محلی تحت عنوان شرکت تولید تینر و حلال و جمع آوری بنزین و دپوی آن در مخازن ۱۰ هزار لیتری و انجام فرایندی، مواد بدست آمده غیرمجاز را به عنوان تینر و حلال در بشکه های ۲۲۰ لیتری به صورت قاچاق وارد بازار می کرده است.

عدم پرداخت هزینه ساختمانی منجر به درگیری در شهرک"وائین" شد

زمین خواری۲۴۰ میلیارد ریالی در شهریار

فرمانده انتظامی شهریار گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری مسلحانه در شهرک"وائین"شهریار، با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله گشت انتظامی در محل حضور پیدا کرده و به بررسی گزارش اعلامی پرداخت.

سرهنگ"پیمان فتاحی" افزود: در بررسی و تحقیق ماموران انتظامی مشخص شد سه نفر از همسایگان یک ساختمان به دلیل عدم پرداخت هزینه نظافت و شارژ ساختمان با یکدیگر درگیری لفظی پیدا می کنند و یک نفر از آنها، در این درگیری از سلاح کلاش به عنوان تهدید استفاده کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهم یک تیغه سرنیزه سلاح کلاش کشف شد و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از منزل و خودروی متهم، یک قبضه اسلحه کلاش و ۳ تیغه خشاب کلاش به همراه ۹۰ تیر جنگی کلاش و یک قبضه شمشیر کشف شد.

بازداشتِ سَرشبکه‌یِ شرط‌بندیِ مبارزاتِ داخلِ قفس در ملارد/پلمبِ محلِ برگزاری مسابقاتِ زیرزمینی

مرکز اطلاع‌رسانیِ فرماندهی انتظامی ویژه غرب تهران از بازداشت سَر شبکه‌یِ شرط‌بندی و برگزارکنندگانِ مبارزاتِ خشن و زیرزمینی در شهرستانِ ملارد خبر داد.

در این گزارش آمده است: پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه غرب تهران پس از شناسایی سَرشبکه برگزارکننده‌یِ مسابقاتِ زیرزمینی داخلِ قفس توسط اتباعِ غیرمجاز و برخی گردانندگانِ داخلی در استان‌هایِ تهران و قزوین؛ طیِ عملیاتی فنی تعداد ۶۰ نفر اتباعِ غیرمجاز و ۳۰ نفر تبعه داخلی را که در مبارزات، شرط‌بندی و قمار نقش داشتند دستگیر و به مرجع قضایی معرفی نموده است.

همچنین سرشبکه و عاملانِ اصلی برگزاری بازداشت و محلِ مبارزات پلمب شده است.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی ویژه غرب تهران در پایان تاکید کرد که لازمه برگزاری مسابقات ورزشی در چارچوب قانونی،با کسبِ مجوزِ رسمی و رعایت ایمنی و سلامتِ افراد شرکت کننده به ویژه جوانان و نوجوانان قابل انجام است.

نظر شما