شناسهٔ خبر: 67164680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سفیر ژاپن از بیمارستان هاجر شهرکرد دیدن کرد

سفیر ژاپن در ایران روز پنجشنبه در سفر به چهارمحال و بختیاری از بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد و نحوه خدمات‌رسانی یک دستگاه MRI اهدایی این کشور دیدن کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: تسوکادا تاماکی (Tamaki Tsukada) روز پنجشنبه از بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد دیدن کرد.

علی مختاری افزود: در این دیدار به مشخصات دستگاه MRI اشاره شد و این دستگاه پیشرفته ۱.۵ تسلا زیمنس آلمان با سرعت و دقت بالا به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال تامین و به استان واگذار شده است.

وی گفت:با توجه به سرعت بالا، این دستگاه این امکان را به ما می‌دهد بیمارانی که نمی‌توانند حین تصویربرداری نفس خود را نگه دارند نیز از این دستگاه استفاده کنند.

مختاری بیان کرد: این دستگاه در بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد نصب شده است و در حال حاضر به بیماران سرپایی خدمات‌رسانی می‌کند. با تکمیل بیمارستان الحاقی هاجر امکان بهره‌مندی بیماران بستری از این دستگاه نیز فراهم می‌شود.

به گزارش ایلنا، پیش از نصب این دستگاه مدت انتظار و نوبت‌دهی به بیماران ۲ تا سه ماه بود اما با نصب آن این مدت به کمتر از ۲۰ روز کاهش یافته است که این موضوع سطح رضایت مردم برای دریافت خدمات ام آر آی را به همراه داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما