شناسهٔ خبر: 67164145 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۰ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های اربعین ایلام هزینه شد

رئیس ستاد اربعین با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم برای پروژه‌های زیرساختی اربعین استان ایلام هزینه شد، گفت: شاهد تحول بزرگی در زیرساخت‌های اربعین استان ایلام هستیم.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین صبح امروز به منظور بازدید از زیرساخت های اربعین در شهرستان مهران وارد با استقبال استاندار و مسئولان ایلام از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد.

معاون امنیتی و انتظامی کشور پس از ورود به استان ایلام به همراه استاندار ایلام از پل (باکس و آب‌نما) در دست‌ ساخت کنجان‌چم در محور ایلام - مهران بازدید کردند و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفتند.

 رییس ستاد اربعین در جریان این بازدید گفت: حدود 10 هزار میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم برای پروژه‌های زیرساختی اربعین در استان ایلام هزینه شده است که از این میزان 8 هزار و 500 میلیارد تومان مربوط به راههای منتهی به مهران و یک هزار و 500 میلیارد تومان مربوط به حوزه ساخت مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و  بهداشتی است.

سید مجید میراحمدی با بیان اینکه تحول بزرگی در زیرساخت‌های اربعین ایلام صورت گرفته است، افزود: سال گذشته رضایتمندی زوار از زیرساخت‌ها و خدمات ارایه شده اربعین استان ایلام بی‌سابقه بود که این رضایتمندی به دلیل تلاش شبانه‌روزی استاندار جهادی و مدیران است.

بهره برداری از پل کنجان‌چم در تیرماه سالجاری 

استاندار ایلام نیز در این بازدید بر تسریع در ساخت پل کنجانچم تاکید کرد و گفت: با افتتاح این پروژه بخش زیادی از ترافیک محور ایلام - مهران در ایام برگزاری کنگره اربعین‌حسینی پوشش داده می‌شود.

وی افزود: علاوه بر اختصاص  22 میلیارد تومان برای ساخت این پل، از محل اربعین نیز اعتباراتی به این پروژه اختصاص یافته است. 

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: فقط در حوزه راهداری، سه هزار و 500 میلیارد تومان در دولت سیزدهم هزینه شده است.

مسیر زیرگذر تقاطع ماربره تا اربعین مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و بهرام‌نیا استاندار ایلام همچنین از پروژه پل رانشی و تقاطع ماربره واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کردند در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفتند.

استاندار ایلام در جریان این بازدید با تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی این پروژه، گفت: مسیر زیرگذر تقاطع  ماربره تا اربعین مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و روگذر این تقاطع نیز بعد از اربعین عملیات آن با شتاب ادامه می‌یابد.

بهرام نیا افزود: طی هفته اخیر در نشستی با حضور سرپرست ریاست جمهوری و با حضور وزرا عنوان کردیم که برای تکمیل پروژه‌های زیرساختی اربعین 3 هزار میلیارد نیاز است.

به گزارش تسنیم، بازدید از زیرساخت‌های اربعین در شهرستان مهران و حضور در نشست ستاد اربعین از جمله برنامه‌های سفر معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین است.

انتهای پیام/180/

نظر شما