شناسهٔ خبر: 67164059 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با حضور امیر سرتیپ خلبان واحدی برگزار شد

آیین دانش آموختگی دانشجویان خلبانی هواپیمای pc7

محسن فرامرزی

مراسم دانش آموختگی دوره ۱-۴۲ خلبانان هواپیمای pc7 با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ حمید واحدی در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مراسم فارغ‌التحصیلی و دانش‌آموختگی دوره ۱-۴۲ خلبانی هواپیمای «پی‌سی ۷» که در پایگاه هوایی «شهید بابایی» اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: پوشیدن لباس مقدس سربازی نظام جمهوری اسلامی ایران دارای ارزش و جایگاه ویژه‌ای است و ما که مفتخر به این کار شده‌ایم و باید قدردان این نظام باشیم.

وی با اشاره به فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در فضای مجازی وجنگ شناختی برای کارکنان نیروی هوایی ارتش، افزود: استفاده مناسب از این فضا، باعث رشد و بالندگی شده و عدم استفاده نامناسب از آن، موجبات سقوط در ورطه نابودی را فراهم می‌کند.

امیر سرتیپ حمید واحدی ضمن آرزوی عاقبت بخیری برای کارکنان نیروی هوایی به‌ویژه خلبانان جدیدالورود، تصریح کرد: شما کارکنان و خلبانان سرمایه‌های ارزشمند ارتش و نیروی هوایی هستید؛ لذا تمام تلاش خود را برای اعتلای نام ایران عزیزمان بکار گیرید و از هیچ کوششی در این راه دریغ نکنید.

وی در ادامه گفت: زحمات و تلاش‌های آیت الله رئیسی، شهید جمهور، این عالم مجاهد فی سبیل الله، هیچگاه از ذهن‌ها پاک نخواهد شد. و باید با بصیرت و جهاد تبیین مردم سالاری دینی این نظام اسلامی را برای همگان نمایان و جامعه را برای حضوری باشکوه در انتخابات تشویق و نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار کنیم.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا و اساتید پروازی پایگاه هوایی «شهید بابایی» اصفهان با حضور امیر سرتیپ «حمیدواحدی» تجلیل شد.

انتهای پیام

نظر شما