شناسهٔ خبر: 67163993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نایب رئیس مجلس:

حضور پرشور در انتخابات جایگاه نظام را در دنیا مستحکم تر می کند

نایب رئیس مجلس: نایب رئیس اول مجلس با بیان اینکه مردم ما در همه عرصه‌های مهم انقلاب اسلامی همیشه در صحنه حاضر بوده اند،گفت: ملت بزرگ ایران هشتم تیرماه با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، جایگاه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در دنیا مستحکم‌تر می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان همدان با اشاره به اینکه خدمت انسان را بزرگ می‌کند، اظهار کرد: مردم در همه عرصه‌های مهم انقلاب اسلامی همیشه در صحنه بوده‌اند و یک بار دیگر با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری، جایگاه نظام را مستحکم‌تر می‌کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه رییس جمهور آینده باید شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهد،تصریح کرد: شهید سلیمانی یک انقلابی به تمام معنا بود و هر آنچه که داشت فدای انقلاب و اسلام کرد.

حاجی‌بابایی همچنین یاد و خاطره شهید جمهور را گرامی داشت و بیان کرد: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی مرد اخلاق بود، او هیچگاه حرف ناصحیح بر زبان جاری نکرد و هدفش فقط خدمت به مردم و جلب رضای الهی بود.

نایب رئیس اول مجلس اظهار کرد: پیش‌بینی‌ها از حضور پرشور و معنادار مردم در انتخابات ریاست جمهوری حکایت دارد.

وی تصریح کرد: امسال سال خوبی برای کار هست و برای نخستین بار مجلس شورای اسلامی در ابتدای کار خود با انتخابات ریاست جمهوری و رای اعتماد به وزرا همراه است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: رای به کابینه رییس جمهور منتخب، از مهمترین و تاثیر گذارترین کار مجلس است و می‌تواند موجب تحول عظیم و کارکرد بیشتر برای توسعه کشور شود.

وی افزود: در بودجه سال ۱۴۰۳ با ۴۰۰ هزار میلیارد ریال بودجه فرهنگی به حوزه فرهنگ اضافه شده و تحول عظیم در کشور رقم خواهد خورد.

حاجی بابایی تاکید کرد: باید تورهای بازدید دانش‌آموزان از کارخانجات و واحدهای تولیدی راه‌اندازی شود تا کارآمدی نظام به نسل آینده نشان داده شود.

نایب رئیس مجلس گفت: ۱۵ هزار میلیارد ریال برای تورهای راهیان پیشرفت اختصاص داده شده تا دانشجویان از واحدهای تولیدی بازدید کرده و با دستاوردهای صنعتی، علمی و فناوری کشور آشنا شوند.

وی افزود: یک درصد از بودجه شرکت‌های دولتی به طرح راهیان پیشرفت اختصاص یافته است تا مشکلی در رابطه با تامین اعتبارات آن ایجاد نشود.

انتهای پیام/

نظر شما