شناسهٔ خبر: 67163577 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

برنامه‌های کمیته امداد بوشهر برای نذورات عید قربان اعلام شد

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: همزمان با عید سعید قربان ۱۷۹ پایگاه مرکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد در سطح استان، آماده دریافت نذورات قربانی و یا دام زنده برای ذبح و کمک به نیازمندان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال، همزمان با سراسر کشور پویش نذر و قربانی در روز عید سعید قربان با هدف کمک به معیشت نیازمندان و خانواده‌های مورد حمایت امداد در سطح استان بوشهر به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: در همین زمینه، کمیته امداد استان بوشهر با همکاری مراکز نیکوکاری، بسیج، گروه‌های جهادی، هیات امناء مساجد، ستادهای نماز جمعه، شوراهای زکات، دهیاری‌ها و موسسه‌های خیریه به جذب و جمع آوری نذورات خیرین هم استانی در قالب نذورات نقدی و غیرنقدی (به ویژه گوشت قربانی) در تمامی شهرها و روستاهای سطح استان اقدام می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر، اعلام کرد: کمک‌های نقدی را می‌توان از طریق واریز به حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۱۲۶ و یا به شماره کارت مجازی حساب مورد اشاره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) و یا از طریق آنی پرداخت (کد ussd ) با شماره گیری # ۱ * ۰۷۷* ۸۸۷۷* انجام داد.

روشن خاطرنشان کرد: همه نذورات جمع آوری شده، بلافاصله و در کمترین زمان ممکن در بین نیازمندان هم استانی از قبل شناسایی شده، با اولویت مناطق محروم توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما