شناسهٔ خبر: 67163575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: ۷۰ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس جمهور شهید به همدان جذب شد

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: ۱۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر رییس جمهور شهید و هیات دولت به استان همدان (مرداد ۱۴۰۱) اختصاص یافت که تاکنون نزدیک به ۷۰ هزار میلیارد ریال آن توسط دستگاه‌های مختلف استان جذب شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز پنجشنبه در شورای اداری استان همدان افزود: در دولت مردمی ایران قوی، شاهد اقدامات ارزشمند و ماندگار رییس جمهور شهید در کشور بودیم.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور شهید در شرایط سخت دولت را تحویل گرفت و در شرایط عادی نبودیم، اظهار کرد: شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی راه و خط خدمت و خدمت گذاری را برای افراد باز کرد تا مسیر در آینده به درستی طی شود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: در طول سه سال گذشته با حمایت رییس جمهور شهید و همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اقدامات ارزشمندی در استان انجام شد و طرح های بلاتکلیف دوباره به جریان افتاد.

وی با تاکید بر اینکه مصوبات سفر استانی رییس جمهور به همدان بی نظیر بود، اضافه کرد: تخصیص ۱۴۰ هزار میلیارد ریال از محل سفر هیات دولت سیزدهم به استان همدان بسیار ارزشمند است و این اعتبار در برابر هشت هزار میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی بی نظیر بود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم طرح هایی که از ۲ دهه قبل بلاتکلیف مانده بود به ثمر نشست، افزود: طرح هایی همچون طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان، راه‌آهن همدان-سنندج، بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان و طرح نهضت ملی مسکن در دولت شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی به ثمر نشست.

قاسمی فرزاد بیان کرد: دولت پس از یک سال کارکرد با اغتشاشات ۱۴۰۱ مواجه شد که با کمترین آسیب آن دوره را با همراهی دستگاه های امنیتی پشت سر گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که در دوران سخت کنار دولت بودند هیچگاه فراموش نمی‌شوند، اظهار کرد: دولت مردمی در مجموع خدمات ارزشمندی به مردم ارائه کرده است و مردم بدانند تا آخرین لحظه برای آن‌ها خدمت‌رسانی می‌کنیم و یک لحظه غافل نمی‌شویم.

استاندار همدان ادامه داد: امسال نیز در جذب اعتبارات همچون سال گذشته‌ تلاش می شود و باید موانع پیش روی جذب اعتبارات برطرف شود.

وی تصریح کرد: ترکیب مجلس دوازدهم در استان همدان بسیار خوب است و انتخاب آقای حاجی بابایی به عنوان نایب رئیس اول موجب خیر و برکت برای استان همدان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران پنج‌شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ در سی‌امین سفر استانی خود به همدان سفر کرد.

سفر رییس جمهور ۲۴ هزار میلیارد تومان رهاورد برای استان همدان به همراه داشت که شامل ۱۴ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح های عمرانی، اقتصادی و خدماتی و پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش های مختلف است.

نظر شما