شناسهٔ خبر: 67163290 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

مشارکت در انتخابات بیمه مجدد نظام و رژه پولادین مردم است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در نشست جهاد تبیین کارمندان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشارکت در انتخابات بیمه مجدد نظام و تجلی رژه پولادین مردم ایران است.

صاحب‌خبر -
مشارکت در انتخابات بیمه مجدد نظام و رژه پولادین مردم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار غلامحسین محمدی اصل در همایش جهاد تبیین انتخابات ریاست جمهوری که توسط بسیج کارگران و کارخانجات در سالن همایش های اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل که با حضور جمعی از کارگران، کارفرمایان و کارمندان این اداره برگزار شد به تبیین جنگ سخت و دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: بسیجیان بی توقع ما در 8 سال جنگ تحمیلی کم نظیر، تنها با ایمان عمیق حماسه آفرینی کردند.  

وی به رشادت ها و توانمندی های فرماندهان شهیدی همچون شهید مهدی باکری اشاره کرد و گفت این فرماندهان دلاور و مدبر در مدت کوتاه فرماندهی خود با توسل و توکل به خداوند متعال، پیامبر اسلام و ائمه معصومین(ع) با راز و نیاز و توسل و توکل ابتدا خود را به باکری هایی تبدیل کردند که تا ابد در اسمان ایران اسلامی نورافشانی کرده و در مرحله بعد با اخلاص بی مانندشان کشور را آسیب ناپذیر کرده اند. 

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به گفتمان مقاومت اشاره کرد و گفت: برخلاف دولت‌های گذشته که اندیشه وابستگی در سر داشتند و ارتباطات ما با چند کشور معدود آن هم بر محور تهدید و تحریم بود، شهید ایت الله رئیسی با تکیه بر ولایت و توکل بر خداوند متعال با 90 کشور جهان ارتباط سازنده برقرار که حضور نمایندگان 68 کشور در تشییع شکوهمند این شهید خدمت گواه بر این مدعاست. 

وی به اخلاق آیت الله رئیسی در دوران انتخابات اشاره کرد و گفت: شهید آیت الله رئیسی قبل از انتخابات رئیس قوه قضائیه بود و از همه پشت پرده ها، جرم ها و خیانت های کاندیداها خبر مستند داشت اما با تواضع و متانت در برابر همه بی‌اخلاقی‌های رقبای انتخاباتی صبر کرد و پاسخ نداد در حالی که می توانست با افشاگری ها از حق خود دفاع کند ولی نکرد و شخصیت والای ولایمتداری خود را به نمایش گذاشت. 

سردار محمدی اصل با بیان اینکه رئیس جمهور شهید، ذوب در ولایت بود و مثل یک سرباز مجری فرامین رهبری در اعتلای کشور بود، گفت: رئیس جمهور جدید نیز باید با تداوم راه شهدی رئیسی یاور محرومان بوده و در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی شبانه روز تلاش کند چراکه تنها راه رستگاری و پیشرفت کشور در گرو اطاعت از ولایت فقیه است. 

وی در ادامه سخنان خود به تبیین ویژگی های شهید آیت الله رئیسی پرداخت و گفت: مردم داری، مردم یاری در وی به اوج رسیده بود و در حقیقت خدمتگزار واقعی مردم و محرومین بود. 

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه آیت الله رئیسی تا آخرین لحظه حیات خود برخلاف نظر رهبری قدمی بر نداشت گفت: آیت الله رئیسی موجب ناراحتی رهبری نشد و تا آخرین لحظه شهادت لبیک گوی رهبر بود و در این راه به تهمت‌ها و فشارها کوچکترین اعتنایی نکرد. 

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه آیت الله رئیسی در کار جهادی زبانزد خاص و عام بود گفت: آیت الله رئیسی همچون شهید رجایی که مدت کوتاهی رئیس جمهور کشور بود منشاء خیر و برکت شد. 

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه خداباوری حلال مشکلات است گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری باید وفاداری خود به اسلام و انقلاب و ارمان های شهدا را در میدان عمل نشان دهند. 

وی به رئیس جمهور آینده نیز اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور جدید برای تداوم راه شهدای خدمت باید عبور از تحریم را سر لوحه امور خود قرار دهد تا با مبارزه با استکبار ضمن قدرت افزایی کشور را در میادین جهانی عزتمند کند. 

سردار محمدی اصل به اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت امروز اهمیت انتخابات کمتر از دفاع مقدس نیست و باید جوانان ما با حماسه ای که در دفاع مقدس آفریدند همان حماسه ی عظیم را در انتخابات نیز تکرار کنند تا نقشه شوم دشمنان و کودک کشان را که برای ملت ایران کشیده اند را نقش برآب کنن. 

وی با بیان اینکه مردم در روز انتخابات ضمن اهدای آرای خود به سربلندی ایران کمک می‌کنند گفت: مردم با انتخاب اصلح شخصی را به ریاست جمهوری انتخاب کنند که سرباز ولایت باشد و با تداوم روش و منش رئیس جمهور شهید زمینه ساز رشد و پیشرفت کشور عزیزمان ایران  و تعالی ملت ولایت مدار ایران شود.

نظر شما