شناسهٔ خبر: 67162701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های کشور در مشهد آغاز شد

مشهد- ایرنا- پنجاه و چهارمین نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به یاد شهدای خدمت با حضور جمعی از مس,ولان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مدیران دانشگاه های کشور در مشهد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، رییس دانشگاه فردوسی مشهد و در این مراسم گفت:یکی از ویژگیهای رییس جمهور شهید، خادم الرضا بودن وی بود و امیدواریم در انتخابات هشتم تیر فردی انتخاب شود تا راه ایشان در وزارت علوم تحقیقات و فناوری ادامه پیدا کند.

مسعود میرزایی شهرابی افزود:یکی از ویژگیهای ایشان، توجه ویژه به جوانان بود و بستر سازی برای ایجاد اعتماد به نفس در آنها و استفاده از حضور آنان در بخش فناوری و نوآوری بود و زمانی که ایشان در قوه قضاییه حضور داشتند این حق قانونی به سازمانهای مردم نهاد داده شد تا بتوانند فعالیتهای دولتی را به خوبی نظارت کنند.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات رییس جمهور شهید مصوبه ای بود که در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید تا بتوان از افرادی که هنوز دکترای تخصصی خود را نگرفته اند در قسمت های مدیریتی دانشگاه استفاده کرد و اکنون این ظرفیت برای جوانان وجود دارد که بتوانند در فعالیتهای مدیریتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری حضور داشته باشند.

پنجاه و چهارمین نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به یاد شهدای خدمت با هدف ارائه گزارش عملکرد سال گذشته و تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های سال۱۴۰۳در خصوص توسعه ورزش دانشگاهی و بررسی وضعیت برنامه عملیاتی و شورای ورزش دانشگاه ها، هم‌اندیشی در خصوص توسعه ورزش همگانی، بررسی وضعیت برگزاری جشنواره‌های ورزشی، واحدهای ورزش دانشگاهی و ورزش کارکنان به مدت ۲ روز در حال برگزاری است.

در این همایش قرار است معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان، سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل، مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان و مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به ارائه نظرات تخصصی خود بپردازند.

نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های کشور در مشهد آغاز شد

پوستر شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که قرار است از ۱۶ تا ۲۵ مردادماه امسال‌ به میزبانی دانشگاه اصفهان و دانشگاه صنعتی اصفهان با شعار "رفاقت، رقابت، رهرو راه خدمت" برگزار شود نیز رونمایی شد.

نظر شما