شناسهٔ خبر: 67162685 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

ببینید | دیدار سردار حاجی‌زاده با خانواده شهید بهروز قدیمی

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده شهید بهروز قدیمی از شهدای کادر پرواز رئیس‌جمهور و همراهان دیدار و گفت‌وگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام‌جم‌آنلاین‌از فارس، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده شهید بهروز قدیمی از شهدای کادر پرواز رئیس‌جمهور و همراهان دیدار و گفت‌وگو کرد.
سردار حاجی‌زاده در این دیدار با اشاره به حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و همراهان بیان کرد: این حادثه خسارت سنگینی بود و داغ عزیزان بسیار سخت است و این عزیزان در مسیر انقلاب اسلامی، نظام و خدمت به ملت ایران به شهادت رسیدند.

تعداد بازدید : 13
<div id="video-display-embed-code_1200697" ><script type="text/JavaScript" src="https://jamejamonline.ir/fa/news/play/embed/1460766/1200697?width=400&height=300"></script></div>


وی افزود: خداوند باید زحمات و فعالیت‌های افراد را ببیند و ما نباید به‌دنبال دیده‌شدن توسط انسان‌ها باشیم. اگر کار یک انسان خالصانه بود آن‌گاه خداوند به آن برکت می‌بخشد.
همسر شهید بهروز قدیمی نیز، گفت: همه ملت ایران برای ما سنگ تمام گذاشتند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران نیز در ادامه سخنان همسر شهید قدیمی افزود: خداوند مسیر را این‌گونه هدایت می‌کند و ملت از صمیم قلب شهدا را بدرقه کردند.
سردار حاجی‌زاده با اشاره به تشییع میلیونی شهدای خدمت در کشور گفت: پس از شهادت حاج قاسم تقریباً چنین مراسمی را شاهد نبودیم و مشخص می‌شود که قلب‌های مردم ایران در دست خداست.
در ادامه این دیدار، فرزند شهید بهروز قدیمی از حضور ملت ایران در مراسم‌های تشییع و وداع با پیکرهای شهدای خدمت قدردانی کرد و ملت ایران را یک ملت بی‌نظیر خواند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران نیز در پایان عنوان کرد: ملت ایران بهترین مردم جهان هستند‌.

نظر شما