شناسهٔ خبر: 67162278 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

معاون استاندار کرمانشاه:

ساخت مراکز فرهنگی دفاع مقدس یکی از راه‌های حفظ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

«نجفی» گفت: ساخت مراکز فرهنگی و یادمان‌های دفاع مقدس و شهدای گمنام یکی از راه‌های حفظ نام و یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «طهماسب نجفی» معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه در بازدید از یادمان شهدای گمنام و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شهرستان گیلانغرب با بیان اینکه این مرکز فرهنگی از پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به استان کرمانشاه بوده و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در این بازدید پس از قرائت فاتحه بر مزار مطهر یادمان شهدای گمنام، اظهار داشت: ساخت مراکز فرهنگی و یادمان‌های عملیاتی دفاع مقدس و شهدای گمنام یکی از راه‌های حفظ نام و یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه بیان داشت: این مرکز فرهنگی وموزه دفاع مقدس در بهترین نقطه شهرستان برنامه ریزی شده که برای مردم شهید پرور و لایت مدار شهرستان به عنوان قطب فرهنگی تبدیل شده است.

وی با بیان این‌که این فرهنگ والای از خود گذشتگی و شهادت بود افزود: تمامی دستگاه‌ها در هر رسته‌ای که هستند باید وظیفه خود را در راستای ترویج این فرهنگ والای ایثار و شهادت و مقاومت انجام دهند و از هیچ اقدامی در این راستا دریغ نکنند و نتیجه این اقدامات باید به‌گونه‌ای باشد که فضای شهر مملو از تاثیر‌پذیری تبلیغات و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد و نتیجه‌ای ملموس داشته باشد.

نجفی پس از بررسی وضعیت پیشرفت طرح، با یادآوری فداکاری‌ها و جانفشانی شهدای دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام در حفظ خاک وطن و تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی، بر ضرورت تامین اعتبار جهت تکمیل و بهسازی این مرکز فرهنگی تاکید کرد که در نهایت تصمیماتی برای تامین اعتبار این طرح اتخاذ شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه به همراه معاون حوزه امنیتی دفاعی و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مدیرکل دفتر فنی استانداری و جمعی از مسئولین شهرستان گیلانغرب از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این شهرستان بازدید کردند 

انتهای پیام/

نظر شما