شناسهٔ خبر: 67161966 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لزوم نظارت مستمر بر فضای مجازی استان سمنان در انتخابات

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت : دستگاه‌های امنیتی و پلیس فتا بصورت دقیق فضای مجازی را رصد کنند تا از وقوع بد اخلاقی انتخاباتی پیشگیری شود .

صاحب‌خبر -

رییس کل دادگستری استان سمنان در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم گفت: همه کسانی که در امر برگزاری انتخابات دخیلند وظیفه دارند تمامی مراحل و جزئیات انتخابات را رصد کنند تا در مراحل برگزاری انتخابات شاهد هیچ گونه جرم و تخلف انتخاباتی نشویم.

حجت الاسلام اکبری گفت: اگر چنانچه اقدامات پیشگیرانه موثر واقع نشود دستگاه قضایی بصورت سریع و دقیق و عادلانه با مجرمان برخورد جدی میکند.

وی با بیان اینکه فضای مجازی نقش بسزایی در انتخابات دارند گفت: ضروری است دستگاه‌های امنیتی و پلیس فتا بصورت دقیق فضای مجازی را رصد کنند و در صورت بد اخلاقی و ناامن کردن جامعه توسط متخلفان با آنها برخورد شود.

رییس کل دادگستری استان همچنین گفت: در فرایند تبلبغات انتخاباتی چنانچه کسانی از قانون تبعیت نکنند و با تخریب و توهین و نشر اکاذیب فضای جامعه را مشوش کنند دستگاه قضا با جدیت با آنها برخورد میکند.

فرج الله شوشتری رئیس ستاد انتخابات استان سمنان هم گفت : برای برگزاری انتخابات هشتم تیر در این استان ۷۲۰ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

حسین شجاعی دبیر ستاد انتخابات استان هم گفت: در این دوره از انتخابات علاوه بر شعب تعیین شده دوره‌های قبل مجتمع‌های بین راهی هم بعنوان شعب اخذ رای ثابت هم فعال شده اند

نظر شما