شناسهٔ خبر: 67160920 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

تحقق اشتغال 145 درصدی کسب و کارهای حوزه فاوا | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از تحقق 145 درصدی اشتغال تعیین شده کسب و کارهای حوزه فاوا توسط اداره کل ارتباطات در سال 1402خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سید یاسر حسن پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از تحقق اشتغال 145 درصدی این اداره کل در سال گذشته خبر داد و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته جهت توسعه کسب و کارهای حوزه فاوا، اقتصاد دیجیتال و دانش بنیان، تعهد این اداره‌کل بصورت کامل محقق شده است.
حسن پور با تأکید بر ضرورت حمایت از بخش‌ خصوصی و فعالان اقتصادی حوزه فاوا خاطرنشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و کسب و کارهای این حوزه، از الزامات توسعه اقتصادی بوده که علاوه بر رونق فضای کسب و کارها، زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی نوین و درنتیجه توسعه اشتغال در سطح استان را در پی دارد.
وی ایجاد ساز و کارهای مناسب‌ در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه ودر عین حال توجه به شرایط و ضوابط موجود را از اولویت‌های اصلی این اداره‌کل در راستای حمایت از فعالان اقتصادی و بخش‌ خصوصی خواند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان درادامه تسریع و تسهیل در امر اعطای تسیلات به طرح های اشتغال آفرین، درکنار توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی را مهمترین عامل در رونق اقتصادی و توسعه اشتغال دراستان دانست و اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته ایجاد اشتغال در سال جاری با جدیت بیشتری ادامه خواهد یافت.

نظر شما