شناسهٔ خبر: 67160818 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدارس یزد آماده حماسه ۸ تیر ماه

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد از آمادگی کامل مدارس برای برگزاری انتخاباتی باشکوه خبرداد.

صاحب‌خبر -

مدارس یزد آماده حماسه ۸ تیر ماه
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، زلیخا زارع گفت: در جلسه‌ای با حضورنمایندگان آموزش و پرورش نواحی یک و دو، وضعیت شعب اخذ رای در مدارس شهرستان یزد مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند اتخاذ شد. 
زارع با تاکید بر اهمیت انتخابات و لزوم فراهم کردن تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن، از همکاری آموزش و پرورش در تامین و تجهیز شعب اخذ رای در مدارس قدردانی کرد. 
وی همچنین از نمایندگان آموزش و پرورش خواست تا نسبت به رفع نواقص احتمالی در شعب اخذ رای اقدام کنند و تمهیدات لازم برای تسهیل در امر رای گیری را فراهم آورند. 
در ادامه این جلسه، نمایندگان آموزش و پرورش نواحی یک و دو گزارشی از وضعیت شعب اخذ رای در مدارس ارائه کردند و به بیان چالش‌ها و مشکلات موجود در این زمینه پرداختند. 
در نهایت، با بحث و تبادل نظر حاضرین در جلسه، تصمیمات لازم برای رفع مشکلات و ارتقای کیفیت برگزاری انتخابات در مدارس اتخاذ شد. 
از جمله مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه می‌توان به رفع نواقص و کمبود‌های موجود در شعب اخذ رای ، تامین امکانات سرمایشی مورد نیاز ، تامین آب سردکن ، بررسی، وضعیت خطوط تلفن ، بررسی وضعیت تجهیزات ضروری (میز، صندلی و...)  و انجام تبلیغات و اطلاع رسانی برای تشویق مردم به حضور در انتخابات  اشاره کرد.
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه مورخ ۸ تیرماه برگزار خواهد شد.

نظر شما