شناسهٔ خبر: 67160817 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رقابتی برای امیدآفرینی

یاسوج- ایرنا- صبح امروز پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه پایتخت طبیعت ایران میزبان رقابتی نفس گیر با عنوان جام رسانه امید است که اصحاب رسانه‌ از سراسر شهرستان های استان‌ در ۷۲ ساعت تلاش و تکاپو و با انتشار با کیفیت ترین و بهترین اخبار در رسانه های خود برای کسب امید در تلاش هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ساعت هفت و نیم صبح استارت این رقابت شیرین و مهیج در سالن دولت استانداری استان زده شده است و تیم های پنج نفره و تک نفره هر کدام در صندلی های خود مستقر شده اند.۱۶ تیم جمعی و ۱۰ تیم تک نفره در این رویداد حضور دارند که در مجموع ۷۰ نفر می شوند.

خبرنگاران تلفن همراه، دوربین، لپ تاپ و پایه دوربین و سایر تجهیزات همراه دارند و هر تیمی خودش را برنده این رقابت می داند.

جام رسانه ای امید با استقبال وسیع رسانه ها در استان روبرو شده و تا ساعاتی دیگر آثار تولیدی خبرنگاران صفحات گوگل را تسخیر خود خواهد کرد.

به راستی برنده واقعی این جام کیست؟ به نظر می رسد برنده این رقابت ها تبیین واقعیاتی است که در دولت شهید رئیسی بیان نشده بودند و به تعبیر مقام معظم رهبری بعد از فقدان رئیسی عزیز من دیدم خیلی از -تقریباً همه‌- روزنامه‌ها، همه‌ی مطبوعات، در فضای مجازی، اشخاص گوناگون از جریانهای [مختلف]، از خدمات او و تلاشهای شبانه‌روزی او حرف می‌زنند، از او تمجید می‌کنند، تعریف می‌کنند. دلم سوخت، دلم برای رئیسی سوخت.

خبرنگاران حاضر در این رزم برای واقعیت ها به میدان آمده اند، همانگونه که با شهادت شهید بهشتی در هفتم تیر ۱۳۶۰ آگاهی مردم از فعالیت های مخرب ضد انقلاب بیشتر شد و شهادت شهید مظلوم بهشتی اسباب همدلی و اتحاد مردم را فراهم آورد با شهادت مظلومانه سید ابراهیم رئیسی و همراهانش آگاهی مردم از تلاش های بی وقفه شبانه روزی و روحیه جهادی شهید رئیسی بیشتر شد که همدلی و اتحاد هر چه بیشتر را در سطح جامعه به دنبال خود داشت.

همه رویای برداشتن جام را بر سر خود می پروراندیم اما به برخی گروه ها که نگاه می کردی بسیار مجهز به این میدان آمده بودند، ما هم با یک گوشی نیمه جان که هر یک ساعت یکبار هنگ می کند، روبروی این جمع نشسته بودیم.

هلی شات و دوربین های سنگین ۱۰ تا ۱۵ کیلویی دلهره بیشتری بر جان ما می انداخت اما ما امیدوار بودیم که جام امید نصیب ما می شود.

اما جالب اینجاست که همه یک هدف داشتیم و آن هم امید آفرینی برای مردم بود و همین یک دلیل خبرنگاران را یک دل تر می کرد.

سخنرانی آغازین برنامه آغاز شد و مدیران یک به یک برای ارائه گزارش خود را آماده می کردند.

خبرنگارانی که قرار بود فیلم و عکس از مسابقه تهیه کنند در قسمت جلو سالن دور مدیران حلقه زده بودند و با هماهنگی سرگروه های تیم عکس ها و فیلم ها را ارسال می کردند.

جام رسانه ای امید حرکتی نو برای لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب برای تولیدات فاخر رسانه ای امیدبخش بوده است و مهمترین دستاورد ما در این رقابت درک دغدغه رهبری و انتشار تولیدات فاخر برای آگاه سازی جامعه از اقدامات دولت و نظام بوده است.

نظر شما