شناسهٔ خبر: 67160658 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

طوفان، باد و باران لحظه‌ای از امروز در این استان‌ها | تهران هم در امان نیست | ۳ روز گرد و خاک در این بخش‌های کشور

سازمان هواشناسی از افزایش ابرها، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در نقاط مختلف کشور و در مناطق مستعد گرد و خاک و بارش تگرگ و نیز مواج بودن دریا در جنوب خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (پنجشنبه) در برخی نقاط واقع در استان‌های شمال غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال شرق، بخش‌هایی از مرکز کشور، ارتفاعات استان‌های کرمان، یزد، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان در برخی ساعات به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گرد و خاک و بارش تگرگ رخ می‌دهد.

جمعه همین شرایط در برخی نقاط شمال غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، دامنه‌های مرکزی زاگرس، بخش‌هایی از مرکز کشور، ارتفاعات استان‌های شمال و شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، شمال و شرق فارس و غرب یزد خواهد بود.

شنبه و یکشنبه هفته آینده در برخی نقاط شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، دامنه‌های مرکزی زاگرس، بخش‌هایی از مرکز کشور، ارتفاعات استان‌های کرمان، یزد، شمال و شرق فارس و شرق هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه در ارتفاعات استان‌های اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی، کرمان، گیلان، مازندران، سمنان، البرز، تهران و ارتفاعات زاگرس مرکزی در بعد از ظهر رگبار پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

در ۳ روز آینده در برخی نقاط شمال غرب، شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و برخی نقاط جنوب کشور وزش باد شدید است که احتمال خیزش
گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

همچنین در ۳ روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان مواج است.

نظر شما