شناسهٔ خبر: 67160451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان:

تشویق جناح‌های مختلف به رقابت سالم از ضروریات انتخابات است

آیت‌الله موسوی جزایری گفت: بین ستادها و نمایندگان کاندیداها آرامش حاکم باشد و از جوسازی و بی‌احترامی به یکدیگر خودداری شود که یکی از وظایف اصلی علما و روحانیون است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، همایش جهادگران عرصه تبیین چهارشنبه شب با حضور استاندار خوزستان، نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از طلاب، روحانیون، علما و ائمه جمعه استان با محوریت انتخابات ریاست جمهوری در مجتمع فجر سپاه در اهواز برگزار شد.

آیت‌الله «سید محمدعلی موسوی جزایری» زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان در این همایش اظهار داشت: بین ستادها و نمایندگان کاندیداها آرامش حاکم باشد و از جوسازی و بی‌احترامی به یکدیگر خودداری شود که یکی از وظایف اصلی علما و روحانیون است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: به صورت جدی همه مردم مکلف هستند در انتخابات حضور یابند چرا که مساله تنها انتخابات نیست، بلکه تکلیف اسلام است.

وی تصریح کرد: نقش جامعه روحانیت و علما در پرشور کردن انتخابات برجسته و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در بقای نظام و ثبات انقلاب موثر است.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان ادامه داد: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب نیز بارها به حضور حداکثری مردم در انتخابات و تقویت پایه‌های این نظام اسلامی تاکید داشته‌اند.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب نیز همواره تاکید دارند که جوسازی، لشکرکشی و بی احترامی اصل انتخابات را زیر سوال می‌برد؛ به همین جهت برقراری آرامش در ستادهای انتخاباتی و تشویق جناح‌های مختلف به رقابت سالم از ضرورت‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما