شناسهٔ خبر: 67160424 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

حمله پلیس فرانسه به مقر گروهک تروریستی منافقین

شبکه تلویزیونی تی اف وان فرانسه در گزارشی اعلام کرد که نیروهای پلیس این کشور به مقر گروهک تروریستی منافقین در منطقه سن اوئن لوآمون حمله کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در گزارش این شبکه تلویزیونی فرانسوی آمده است که نیروهای پلیس، ژاندارمری و سازمان مبارزه با کلاهبرداری فرانسه بعدازظهر چهارشنبه (به وقت محلی) با حمله به مقر گروهک تروریستی منافقین در منطقه سن اوئن لوآمون، اماکن متعلق به این گروهک تروریستی را تفتیش کردند.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی تی اف وان فرانسه، ساختمان‌های تفتیش شده گروهک تروریستی منافقین واقع در سن اوئن لوآمون به‌ ویژه یک کانال تلویزیونی را در خود جای داده‌اند که به‌ عنوان دستگاه تبلیغاتی این گروهک تروریستی در فرانسه محسوب می‌شود.

در گزارش این شبکه تلویزیونی فرانسوی آمده است که دلیل تفتیش اماکن گروهک تروریستی منافقین هنوز از سوی پلیس این کشور به تفصیل اعلام نشده است.

به گزارش ایرنا، یک منبع آگاه شنبه شب (۱۹ خرداد) در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در پاریس، از وضعیت وخیم جسمانی مریم رجوی سرکرده ۷۰ ساله گروهک تروریستی منافقین خبر داد.

وی افزود: رجوی حین بازگشت از پاریس به سمت مقر خود در «اور سورواز» دچار حمله عصبی شدید شده و بلافاصله به بیمارستان انتقال یافته است.

این منبع آگاه تاکید کرد: وضعیت سرکرده گروهک وخیم گزارش شده و تیم حفاظت رجوی برای جلوگیری از نشت هرگونه خبر پیرامون او، به شدت در حال آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه سرکرده گروهک تروریستی منافقین دچار بیماری روماتیسم، سرطان روده و بیماری عصبی است، گفت: سال ۱۴۰۱ نیز حمله عصبی سرکرده گروهک موجب دو هفته غیبت کامل او شد.

گروهک تروریستی منافقین خطرناک و دژخیم است و دهه شصت از برهه‌هایی محسوب می‌شود که مردم کشورمان آماج بیشترین جنایت‌های تروریستی بودند؛ وقایعی که در ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ و پس از آن اتفاق افتاد نمونه‌ای از این جنایت‌هاست.

درباره رخدادهای واقعه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ به صورت خلاصه می‌توان گفت که پس از رأی به عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر توسط مجلس اول، روز ۲۹ خرداد ۱۳۶۰، مسعود رجوی رهبر وقت مجاهدین خلق، همراه بنی‌صدر که در خفا به سر می‌برد، مردم را به قیام فراخواندند و از هوادارانشان خواستند تا علیه حکومت در خیابان‌ها حضور یابند. روز بعد، تظاهرات ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ در تهران و شهرهای دیگر برگزار شد.

گروهک تروریستی منافقین (سازمان مجاهدین خلق) به همراه دیگر گروهک‌های مسلح مخالف جمهوری اسلامی با هدف ایجاد تشنج شدید در برخی نقاط کشور قصد تجمع در شهرهای مهم را داشتند. این اتفاق تقریباً همزمان با اجتماع جبهه ملی در ۲۵ خرداد در اعتراض به لایحه قصاص در میدان فردوسی رخ داد که در نتیجه این تحولات یک هفته‌ای ۱۶ نفر در تهران جان باختند و ۱۵۰ نفر زخمی شدند. در شهرهای مختلف کشور از جمله اهواز، تبریز، اصفهان، بندرعباس، اراک و تعدادی دیگر از شهرها نیز جنگ شهری به وقوع پیوست.

گروهک تروریستی منافقین فرقه رجوی اکنون در قالب چهره دایه مهربان‌تر از مادر ظاهر شده و از بسترهای مختلف فضای مجازی و کانال‌ها بر هیجان‌ها و مشکلات مردم ایران سوار می‌شود و ملت به ویژه جوانان را تشویق به ایجاد آشوب و اغتشاش در ایران می‌کند.

اعضای این فرقه جنایتکار در ظاهر حجاب را رعایت می‌کنند و خود را پایبند دستورهای اسلام می‌دانند، اما پشت پرده کثیف‌ترین اقدامات و جنایت‌ها را انجام می‌دهند، این فرقه تروریستی حجاب دارند اما شعار کشف حجاب سر می‌دهند.

حرف از آزادی می‌زنند، ولی آزادی وجود ندارد، ازدواج ممنوع، حتی حرف زدن ۲ نفر با یکدیگر ممنوع، انتخاب رنگ لباس ممنوع و تصمیم‌گیری درباره مسایل مربوط به زندگی شخصی ممنوع است. حتی فکر کردن و گفتن چنین روایت‌هایی خیالی و قصه‌گویی و رویاپردازی به نظر می‌رسد، اما واقعیت است، واقعیت گروهک تروریستی منافقین فرقه رجوی.

ایرنا

نظر شما