شناسهٔ خبر: 67159746 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

انتشار دوباره کتاب حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) و پیام‌های الهی

کتاب حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) و پیام‌های الهی سومین عنوان از مجموعه‌ای خواندنی، علمی، و تحقیقی است که به گونه‌ای ساده، مختصر، و مصور درباره‌ی تاریخ تمدن اسلامی گردآوری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، چاپ دوم کتاب حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) و پیام‌های الهی نوشته استیون بورگ، با ترجمه خشایار بهاری سال گذشته، از سوی نشر فرزان روز در ۱۹۲ صفحه و با قیمت ۳۰۰ هزار تومان در بازار کتاب عرضه شده است.

در معرفی این کتاب که ازسری کتابهای مجموعه جهان اسلام منتشر شده در این انتشارات است، آمده: هدف از تدوین مجموعه جهان اسلام آشنایی خواننده‌ی غیرمتخصص با وجوه متنوع اسلام از طریق ارائه متونی قابل اعتماد و نیز برطرف کردن سوءبرداشت‌هایی است که امروزه علیه مسلمین در جهان و نیز درباره‌ی نقش آنان در تاریخ رواج دارد. در کتاب‌های این مجموعه مضمون‌هایی مرتبط با مسلمین و غیرمسلمین پوشش داده شده است. زبان آن‌ها ساده، حجم آن‌ها کم، و مطالب آن‌ها از مقولاتی است که بر آن‌ها تحقیق شده است. کتاب‌های این مجموعه می‌تواند برای خواننده به منزله‌ی آغازی باشد که انگیزه بخش او برای کاوش بیشتر در حوزه‌ی مربوط قلمداد می‌گردد.

این کتاب سومین عنوان از مجموعه‌ای خواندنی، علمی، و تحقیقی است که به گونه‌ای ساده، مختصر، و مصور درباره‌ی تاریخ تمدن اسلامی گردآوری شده است. عناوین و موضوعات این مجموعه می‌تواند به درک بهتر عموم از اسلام بینجامد و مطالعه‌ی آن برای مسلمانان و غیرمسلمانان نیز جذاب باشد.

بیژن تلیانی

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما