شناسهٔ خبر: 67158734 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

ابهام در ادامه همکاری استقلال و نکونام/ پای مربی خارجی در میان است؟

به نظر می‌رسد مشکلاتی پیش روی ادامه همکاری جواد نکونام با باشگاه استقلال وجود دارد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال استقلال در حالی‌که تا هفته‌های پایانی سرنوشت قهرمانی را در دست داشت، اما پس از تساوی مقابل نساجی در هفته بیست‌وهشتم در قائمشهر این فرصت طلایی را در اختیار رقیب سنتی خود قرار داد تا در پایان فصل حسرت جام از دست رفته را بخورد.

اما موضوعی که بیش از این اهمیت دارد ادامه یا قطع همکاری باشگاه استقلال با جواد نکونام است.

با وجود اینکه نکونام فهرست بازیکنان ورودی و خروجی مورد نظرش را به باشگاه اعلام کرده و همچنین عنوان کرده که با استقلال قرارداد دارد و می‌ماند، اما تردید‌هایی درباره ادامه همکاری با این مربی در میان مدیران و مالکان جدید باشگاه وجود دارد.

هر چند تیم نکونام روند خوبی را طی کرد و با ۶۷ امتیاز دومین رکورد کسب امتیاز استقلال در لیگ برتر را در اختیار گرفت و یکی از مقتدرانه‌ترین نایب قهرمانی‌های لیگ را به نام خود کردT به طوری‌که در فصول قبل تیم‌ها با کمتر از این امتیاز هم قهرمان شده بودند، اما همچنان تصویر روشنی از ادامه همکاری قطعی با این مربی وجود ندارد.

برخی معتقدند درگیری‌های تمام نشدنی نکونام در فصلی که گذشت با علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه یکی از دلایل اصلی ایجاد حواشی در تیم و از دست رفتن قهرمانی بوده است و مالکان جدید باشگاه نگران تکرار این رفتار‌ها در فصل پیش رو هستند.

از سوی دیگر گلایه‌ها و کنایه‌های نکونام و ادبیات او در فصل قبل چندان به مذاق مالکان جدید باشگاه خوش نیامده است تا تردید‌های آن‌ها برای ادامه همکاری با این مربی دوچندان شود.

به همین منظور قرار است بعد از بازگشت نکونام از تعطیلات جلسه‌ای میان طرفین برگزار و جوانب امر سنجیده شود، هرچند برخی منابع خبری و اخبار تایید نشده از عزم جدی مدیران هولدینگ خلیج‌فارس برای قطع همکاری با نکونام و حتی مذاکره با گزینه‌های جانشینی او حکایت دارد، اما آنچه روشن است روز‌های پیش رو روز‌های سرنوشت‌ساز و حساسی برای استقلال و هوادارانش خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما