شناسهٔ خبر: 67158610 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

وصیت‌نامه شهید ابراهیم ساجدی:

شما وارث اسلحه از دست افتاده‌ام هستید

شهید ابراهیم ساجدی در وصیت خود می‌نویسد: برادران دینی، شما وارث اسلحه از دست افتاده‌ام هستید و ما همه از خدائیم و به‌سوی او باز می‌گردیم، ما همه رفتنی هستیم پس چه‌بهتر که در چنین راهی برویم که هم دنیا هم آخرت در آسایش باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارگروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از نوید شاهد، شهید «ابراهیم ساجدی» یکم فروردین سال ۱۳۴۳ به دنیا آمد. ۷ساله بود که راهی مدرسه شد و دوران تحصیلی را تا دیپلم با موفقیت پشت سرگذشت.

با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه جنگ شد و سرانجام یکم فروردین ۱۳۶۱ در عملیات فتح‌المبین منطقه غرب شوش به شهادت رسید.

متن وصیت: 

برادران دینی، شما وارث اسلحه از دست افتاده‌ام هستید

پدر جان و مادر جان، ما همه از خدائیم و به‌سوی او باز می‌گردیم، ما همه رفتنی هستیم پس چه‌بهتر که در چنین راهی برویم که هم دنیا هم آخرت در آسایش باشیم.

مادر جان، همچنان استوار مانند کوهی باش که مبادا منافقین از شهادت فرزند تو سوءاستفاده کنند و پیش حضرت زهرا (س) شرمنده شوی.

و تو ای پدر جان، همچنان شیری درنده در میان بیشه‌زار باش که همچنان می‌غرد که خدای‌نکرده دشمن خوشحال شود.

به برادران دینی خود توصیه می‌کنم که شماها وارث اسلحه از دست افتاده من هستید و تا آخرین قطره خون در مقابل دشمنان سر به سازش نگیرد.

پدر جان و مادر جان و برادران مرا حلال کنید. مرا ببخشید، از خدا برایم درخواست آمرزش کنید. بدانید که من با شماها هستم. برادران و خواهران اگر شماها مسئولیتی را قبول می‌کنید، خوب از عهده انجام آن برآیید و اگر نمی‌توانید قبول نکنید.

امروزه جامعه اسلامی ما انسان‌های متعهد و مؤمن به انقلاب را می‌پذیرد و این زمان زمانی است که نباید یک‌لحظه آرام بگیریم و دست‌ها روی دست گذاشته و آرام بنشینیم در گوشه‌ای به امید دیگران.

انتهای خبر/

نظر شما