شناسهٔ خبر: 67158435 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مجری برگزاری نمایشگاه خدمات کسب و کار گلستان:

خدمات کسب و کار از زیرساخت های مهم اقتصادی است

گرگان- مجری برگزاری نمایشگاه خدمات کسب و کار گلستان گفت: خدمات کسب و کار یکی از زیرساخت های مهم اقتصادی است که اگر مورد توجه قرار گیرد قطعا تاثیر زیادی در تولید ناخالص داخلی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، سید جواد حسینی شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه نمایشگاه خدمات کسب و کار استان که در کارخانه نوآوری گلستان به مدت سه روز برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه برای اولین بار در استان گلستان برگزارشد.

مجری نمایشگاه خدمات کسب و کار افزود: نمایشگاه خدمات کسب و کار در سایر استان های با حضور حدود ۲۵ تا ۳۰ غرفه برگزار شده است اما در گلستان با ۴۰ کانتر و حضور ۳۷ شرکت برپا شد.

مدیر عامل شرکت کیفت سازان سبز گفت: خدمات کسب و کار یکی از زیرساخت های مهم اقتصادی است که اگر مورد توجه قرار گیرد قطعا تاثیر زیادی در تولید ناخالص داخلی دارد.

وی بیان کرد: برای افزایش کیفیت این نمایشگاه حدود ۶ کارگاه آموزشی هم برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان مواجه بود.

مدیر عامل شرکت کیفت سازان سبز افزود: برگزاری جلسات بی تو بی و مسابقه ایده شو نیز از دیگر برنامه های حاشیه این نمایشگاه بود.

وی گفت: برای برگزاری این نمایشگاه و در بخش شناسایی حوزه های خدمات و کسب و کار مطالعات و بررسی های مفیدی انجام که طی آن حدود ۸۴ حوزه خدمات و کسب و کار در استان شناسایی شد.

حسینی بیان کرد : شناخت حوزه های فعالیت یکی از اقداماتی مهمی بود که در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفت و توانمندی های شرکت ها نیز در معرض قرار گرفت.

وی اضافه کرد: موضوع دیگری که بسیار مورد توجه قرار گرفت، شبکه سازی و تقویت ارتباط بین فعالان حوزه خدمات کسب و کار بود.

حوزه خدمات کسب و کار ویژگی های خاصی دارد، افرادی که در این حوزه وارد می شوند باید دانش و آگاهی کافی و بالایی داشته باشند.

وی معتقد است: از دیگر ویژگی های مفید این حوزه چابکی و منعطف بودن است و در مشکلات می توان به راحتی خود را تغییر داد.

نظر شما