شناسهٔ خبر: 67116267 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مشاور برندینگ:

افزایش حواس پرت کن ها در دنیای امروز| کسب و کارها جامعه هدف را با برند سازی از حضور خود آگاه کنند

گرگان- نویسنده کتاب های برند سازی و مشاور برندینگ با اشاره به افزایش مدیا و انواع حواس پرت کن ها در دنیای امروز گفت: کسب و کارها می توانند با برند سازی جامعه هدف را از حضور خود آگاه کنند.

صاحب‌خبر -

احسان مهدی نژاد در ارتباط ویدئو کنفرانسی در کارگاه «نقش برندینگ در رشد کسب و کارهای خدماتی» که در حاشیه نخستین نمایشگاه خدمات کسب‌وکار استان در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: نظریه پردازان کسب و کار معتقدند که دو باور اشتباه در دنیای کسب و کار وجود دارد و صاحبان آنها فکر می کنند برای جامعه بسیار مهم هستند و اینکه با سایرین فرق می کنند.

مشاور برندینگ افزود: اما واقیعت این است که اغلب جامعه نسبت به وجود کسب و کارها اطلاعی ندارند و مورد دوم این است که قطعا هر کسب و کاری شبیه محصولات سایر شرکت ها و کارخانه ها است.

وی گفت: کسب و کارها می توانند با برند سازی جامعه هدف را از حضور خود آگاه و محصولات خود را به صورت متفاوت ارائه کنند.

وی بیان کرد: زمانی که اینترنت فراگیر شد و انواع و اقسام مدیا به وجود آمد باعث شد در کل دنیا حواس پرت کن های زیادی به وجود بیاید.

مهدی نژاد اضافه کرد: با ادامه این روند توجه ها کم شد و انسان ها حوصله انتخاب جدید ندارند و ترجیحا از برند های قدیمی استفاده می کنند.

وی بیان کرد: امروزه تقاضاها آن قدر زیاد نیست و مانند گذشته هر خدمتی به بازار ارائه کنید خریدار برای آن وجود ندارد.

به اعتقاد وی، برند ها قرار است قرار است ریسک اجتماعی و ریسک زمانی را کاهش دهند.

این نویسنده کتاب های برندسازی معتقد است کسب و کارها باید ببینند چه وعده و مزیتی دارند که به مشتری ارائه دهند، هسته برند و مهمترین مزیت فیزیکی خود را مشخص کنند.

نظر شما