شناسهٔ خبر: 67157561 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

مرد شیشه‌ای مرگ دردناک پدر و فرزند خردسال را رقم زد

مرد معتادی که مرگ دردناک پدر و فرزند خردسال را رقم زده بود، توسط پلیس دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، اواسط خردادماه امسال، در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران نیروی انتظامی در جنوب تهران درحال گشت‌زنی بودند که به یک وانت تک‌سرنشین مشکوک شدند و با اقدامات اطلاعاتی پی بردند که راننده فروشنده موادمخدر است که همین کافی بود تا دستور ایست صادر شود.

راننده وانت هنگامی که متوجه حضور پلیس شد با سرعت و به صورت خطرناکی با خودرو خود تعقیب و گریزی را با ماموران در خیابان‌های جنوب تهران آغاز کرد.

متهم در جریان این تعقیب و گریز خیلی ناگهانی مسیر خود را تغییر داد و در لاین مخالف یکی از خیابان‌های جنوب تهران حرکت که در این میان با یک موتورسیکلت دو ترک به صورت شاخ به شاخ تصادف مرگباری کرد.

در این حادثه تلخ، دو سرنشین موتورسیکلت که پدر و فرزند ۶ ساله‌‌ای بودند بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از تصادف شاخ به شاخ با خودروی وانت فوت کردند، ماموران نیز در ادامه با اجرای طرح مهار ماشین متهم را متوقف و او را دستگیر کردند.

در بازرسی از داشبورد خودرو وانت مقدار زیادی موادمخدر کشف و در ادامه مشخص شد متهم قبل از اینکه تعقیب و گریز را شروع کند، موادمخدر مصرف کرده و به‌خاطر توهم شدیدی که دارد کنترلی روی رفتار خود نداشته است.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار پلیس تهران قرار گرفت و جسد پدر و فرزند خردسال برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد.

برچسب‌ها:

نظر شما