شناسهٔ خبر: 67157316 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

انتقاد ابطحی به پزشکیان درباره اعضای ستادش

محمدعلی ابطحی در مطلبی خطاب به مسعود پزشکیان نوشت: کاندیداها و اعضای ستاد باید کسانی باشند که بتوانند با جامعه دیالوگ برقرار کنند.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، محمدعلی ابطحی رئیس‌دفتر خاتمی رئیس دولت اصلاحات در کانال شخصی خود در پیام‌رسان تلگرام مطلبی را درخصوص نقد مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر منتشر کرد:

"اعضای ستاد آقای پزشکیان، همه این قدر خوبند که اکثرشان در ستاد آقای خاتمی در سال 76 وستاد آقای مهندس موسوی در سال 88 هم فعال بودند وهم بعضا مسئولان ستاد.

20 سال از آن زمان گذشته. بزرگترین انقلاب ارتباطی شکل گرفته. ادبیات جامعه تغییر کرده. نسل جدید به اندازه صدسال از آن‌سالها متفاوت شده است.

همان روش‌ها، همان آدمها، همان ایده‌ها، همان ادبیات نور امیدی در دلها روشن نمی‌کند. هم کاندیداها و هم اعضای ستاد باید کسانی باشند که بتوانند با جامعه دیالوگ برقرار کنند. این اقبال مردم به پزشکیان عزیز را قدر بدانیم"

به گزارش تسنیم، جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات نیز طی روزهای اخیر با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، با انتقاد از اظهارات پزشکیان در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری نوشت: «ضمن حمایت از آقای دکتر مسعود پزشکیان به‌عنوان یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب، باید گفت سخنان شب گذشته ایشان در گفت‌و‌گوی خبری موجب گلایه بسیاری از علاقه‌مندان گردید».

وی در ادامه مطلب خود ضمن کنایه به مسعود پزشکیان، ابراز امیدواری کرد که وی در برنامه‌های تبلیغاتی آتی به‌جای توجه به پایگاه رأی "دولت معجزه هزاره سوم" از ادبیات متناسب با انتظارات اکثریت منتقد برای به میدان آوردن آرای خاموش استفاده کند.

نظر شما