شناسهٔ خبر: 67156957 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مقابله پدافند هوایی مقاومت اسلامی لبنان با جنگنده متجاوز صهیونیست

حزب‌الله از مقابله یگان پدافند هوایی مقاومت اسلامی لبنان با جنگنده متجاوز صهیونیست بر فراز آسمان لبنان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که یگان پدافند هوایی مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه با یک جنگنده متجاوز صهیونیست که حریم هوایی لبنان را نقض کرده بود مقابله کرده است.

بر اساس بیانیه صادرشده از سوی حزب‌الله لبنان در این خصوص، رزمندگان یگان پدافند هوایی مقاومت اسلامی یک موشک زمین به هوا را به سوی این جنگنده متجاوز صهیونیست شلیک کرده‌اند.

حزب‌الله لبنان تصریح کرد که در نتیجه این اقدام یگان پدافند هوایی مقاومت اسلامی، این جنگنده متجاوز صهیونیست مجبور به بازگشت به فلسطین اشغالی و ترک فوری آسمان لبنان شده است.

همچنین حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای دیگر از عملیات جدید رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در چارچوب پاسخ به ترور اجراشده از سوی دشمن صهیونیست در شهرک جویا و زخمی‌شدن غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی به وسیله چندین پهپاد انتحاری به پادگان حبوشیت (مقر گروهان وابسته به تیپ ۸۱۰ حرمون) حمله کردند.

بر اساس اعلام حزب‌الله لبنان این پهپادهای انتحاری محل‌های موضع‌گیری و استقرار نظامیان صهیونیست در این پادگان را هدف گرفته و به صورت دقیق به اهداف خود اصابت کردند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که از صبح امروز حزب‌الله لبنان ۲۱۵ موشک را به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد که طی روز جاری در نتیجه شلیک موشک‌های حزب‌الله لبنان، نزدیک به ۳۰ هزار متر مربع از سرزمین‌های اشغالی به آتش کشیده شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند آتش‌سوزی‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی شهرک‌های صهیونیست‌نشین و تاسیسات راهبردی این مناطق را در معرض خطر قرار داده است.

همچنین این رسانه‌ها گزارش دادند که سامانه‌های پدافندی در منطقه اشغالی «صفد» فعال شده‌اند و این منطقه دچار آتش‌سوزی شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز به وقوع آتش‌سوزی در منطقه اشغالی «جبل الشیخ» بر اثر شلیک موشک از سمت لبنان اذعان کرد.

نظر شما