شناسهٔ خبر: 67137252 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حمله حزب‌الله لبنان به ۳ شهرک و یک موضع نظامی صهیونیستی

حزب‌الله لبنان در جدیدترین موج از حملات خود به سرزمین‌های اشغالی، ۳ شهرک صهیونیست‌نشین و یک موضع نظامی صهیونیستی را هدف قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود علیه مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در پاسخ به تعرض‌های دشمن صهیونیست علیه روستاهای مقاوم جنوب و خانه‌های امن به ویژه در شهرک کف را و همچنین زخمی‌شدن غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی روز سه‌شنبه یازدهم ژوئن ۲۰۲۴ شهرک «کفر بلوم» را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در پاسخ به تعرض‌های دشمن صهیونیست علیه روستاهای مقاوم جنوب و خانه‌های امن به ویژه در شهرک عیترون، رزمندگان مقاومت اسلامی روز سه‌شنبه یازدهم ژوئن ۲۰۲۴ ساختمان‌هایی را که نظامیان دشمن در شهرک مسکاف عام مورد استفاده قرار می‌دادند با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن‌ها را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیست‌نشین «گشر هازیو» در شمال سرزمین‌های اشغالی را نیز با ده‌ها موشک کاتیوشا موشک‌باران کرده‌اند.

موضع نظامی صهیونیستی «الرمثا» در تپه‌های اشغالی «کفرشوبا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز هدف حمله موشکی رزمندگان حزب‌الله لبنان قرار گفت.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان محل موضع‌گیری و استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در موضع صهیونیستی «برکه ریشا» را با تسلیحات مناسب هدف قرار داد و شماری از این نظامیان را به هلاکت رسانده یا زخمی کرد.

به این ترتیب شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه مواضع، نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی طی روز جاری به ۱۰ عملیات می‌رسد.

نظر شما