شناسهٔ خبر: 67155151 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | لینک خبر

حجت الاسلام و المسلمین رستمی: انتصاب نماینده نهاد در ستاد وزارت علوم

حضور نماینده نهاد رهبری در ستاد وزارت علوم با هدف همراهی و هم‌افزایی بیشتر است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، نماینده نهاد رهبری در ستاد وزارت علوم با هدف همراهی و هم‌افزایی بیشتر در شوراهای مرتبط با وظایف نهاد حضور خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی امروز در جمع معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها که در ستاد وزارت علوم برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله رئیسی و همراهان گفت: این شهید بزرگوار در دوران کوتاه ریاست جمهوری خدمات بزرگی انجام داد و برکات این دوره کوتاه از برخی دولت‌های طولانی نیز بیشتر بود.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی همراه با ولایت بود؛ به بیگانه هیچ امیدی نداشت و با تلاش دنبال راه‌های میانبر حل مشکلات مردم بود.

انتصاب نماینده نهاد در ستاد وزارت علوم

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها اعلام کرد: بر اساس تغییرات صورت گرفته در اساسنامه نهاد که بهمن‌ماه 1402 به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است، نماینده نهاد رهبری در ستاد وزارتخانه‌های علوم و بهداشت در شوراهای مرتبط با وظایف نهاد حضور خواهد داشت.

وی افزود: انتصاب نماینده نهاد در وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در ماه گذشته صورت گرفت و امروز انتصاب نماینده نهاد در ستاد وزارت علوم نیز  انجام شد.

رستمی هدف از این اقدام را همراهی صمیمانه بیشتر نهاد رهبری  با مسئولان ارشد وزارت علوم و حضور در مرکز جریان حرکت‌دهی آموزش عالی اعلام کرد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اظهار داشت: کمک  به مدیران وزارت علوم در انجام وظایف و مطالبه منویات رهبری از دیگر اهداف این انتصاب است.

گفتنی است در آیینی که امروز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و حجت‌الاسلام رستمی در حاشیه نشست معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها صورت گرفت؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی فاطمی‌پور معاون سیاسی و فرهنگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها به عنوان رئیس دفتر نمایندگی نهاد رهبری در وزارت علوم معرفی شد.

نظر شما