شناسهٔ خبر: 67154953 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

حمله موشکی گردان‌های قدس به مرکز فرماندهی صهیونیستی

مهر

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از حمله موشکی به مرکز فرماندهی اشغالگران صهیونیست در جنوب شهر غزه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، با وجود گذشت ۲۵۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی، عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که حمله موشکی جدیدی را علیه ارتش رژیم صهیونیستی به انجام رسانده است.

بر این اساس مبارزان گردان‌های قدس مرکز فرماندهی و کنترل ارتش رژیم صهیونیستی در خط پشتیبانی محور «نتساریم» واقع در جنوب شهر غزه را با موشک‌های «۱۰۷» هدف قرار دادند.

علاوه بر این نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف مسجد «سعد» واقع در شرق شهرک «الزیتون» شهر غزه نیز با بمب‌های از پیش کاشته‌شده مبارزان گردان‌های قدس هدف قرار داده شدند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نیز اعلام کرد که حمله خمپاره‌ای جدیدی را علیه نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی صورت داده است.

بر اساس اعلام گردان‌های قسام، مبارزان این گردان‌ها نظامیان متجاوز صهیونیست را در شرق شهرک «الزیتون» شهر غزه هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده‌اند.

کمی پیش‌تر نیز گردان‌های «شهداء الاقصی» اعلام کرد که مقر فرماندهی ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی را در محور «نتساریم» با موشک‌های کوتاه برد «۱۰۷» هدف قرار داده است.

همچنین گردان‌های «شهداء الاقصی» با گلوله‌های خمپاره نیروها و ادوات جنگی اشغالگران را در شرق رفح هدف قرار داد.

یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز در آسمان مناطق شمالی نوار غزه از سوی مبارزان گردان‌های «شهداء الاقصی» سرنگون شد و تحت کنترل این مبارزان درآمد.

نظر شما