شناسهٔ خبر: 67154099 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از سلایق مختلف سیاسی هستند - اکونی

اقتصاد ایران: نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: با توجه به حضور سلایق مختلف سیاسی در بین کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری، مردم باید گزینه اصلح را انتخاب کنند.

صاحب‌خبر -

احمد راستینه در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت داوطلبان نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: شورای نگهبان حصار امن مرزهای حراست از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و نقطه امیدبخش، قابل اتکا و امانت‌دار مردم در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات است و همواره به دور از مباحث جناحی و سیاسی، صلاحیت داوطلبان انتخابات را بررسی و درباره آنان اعلام نظر کرده است.

وی تاکید کرد: شورای نگهبان جایگاهی است که دچار مصلحت‌اندیشی نمی‌شود و بر اساس مر قانون، ظرفیت‌ها و صلاحیت‌ها را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبیعتاً شورای نگهبان با معرفی گزینه‌های واجد شرایط به جامعه، این اطمینان خاطر را به آنان می‌دهد که فقط در راستای دفاع از منافع مردم و دفاع از قانون اساسی عمل می‌کند و با هیچ کسی رودربایستی ندارد.

راستینه درباره نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: گزینه‌هایی که برای انتخابات ریاست جمهوری احراز صلاحیت شدند، همگی حداقل‌های مدیریتی را برای ایفای نقش و مسئولیت مهم ریاست جمهوری دارند، البته مردم با تحقیق و بررسی باید بهترین گزینه را از بین این ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به حضور سلایق مختلف سیاسی در بین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، امید می‌رود که مردم با مشارکت بالا، گزینه اصلح، دارای توانمندی‌های بیشتر و دارای برنامه و نگاه راهبردی به حل مسائل کشور را انتخاب کنند و شاهد انتخاب رئیس جمهوری در تراز ملت ایران اسلامی باشیم.

نظر شما