شناسهٔ خبر: 67153313 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ولایت مداری ویژگی فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری است

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت ساز است و باید فرد اصلح و ولایت مدار انتخاب شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله علی سعیدی در نشست جهاد تبیین که با حضور ائمه جمعه و روحانیون استان کرمانشاه در مجتمع بعثت برگزار شد اظهار داشت: داشتن بصیرت و شناخت دقیق ولایت فقیه امری حائز اهمیت است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا افزود: درک نظام ولایی و تبعیت از اوامر الهی و فرامین ائمه اطهار(ع) از کاربردی‌ترین مباحثی است که آینده طلاب را تضمین کرده و سبب پیشرفت جامعه به ویژه طلاب می‌شود.

سعیدی با اشاره به وجود جبهه حق و باطل در جهان و صف‌آرایی این دو نظام در برابر یکدیگر گفت: ایران اسلامی امروز سردمدار جبهه حق و دولت‌های استکباری و رژیم صهیونیستی سردمدار جبهه باطل در جهان امروز هستند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با تأکید بر ضرورت هوشیاری مسلمانان و جهان اسلام در برابر توطئه‌های دشمنان افزود: ملت ما امروز یک رسالت مهمی بر دوش دارد که اگر غفلت کنیم سبب ریزش و سقوط فردی و اجتماعی می‌شود.

وی انتخابات ریاست جمهوری را سرنوشت ساز دانست و بیان کرد: باید فرد اصلح و ولایت مدار و با توان مدیریت بالا انتخاب شود و همگی وظیفه داریم ضمن تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، ویژگی‌های شخص اصلح را تبیین کنیم.

سعیدی با اشاره به رویدادهای منطقه افزود: جبهه مقاومت در جنگ 33 روزه، عملیات طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را ایجاد کرد تا در آینده نزدیک این رژیم منحوس از صفحه روزگار حذف شود.

جبهه مقاومت اسلامی , آخرین اخبار ریاست جمهوری 1403 در استانها , جبهه مقاومت اسلامی , آخرین اخبار ریاست جمهوری 1403 در استانها ,

انتهای پیام/

نظر شما