شناسهٔ خبر: 67153154 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

کولاک در جام امپراتوری ژاپن؛

بغض شهاب زاهدی ترکید: هنوز زنده‌ام!

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: شهاب زاهدی پس از انتقال به آویسپا فوکوئوکا روند درخشانی طی کرد و توانست تبدیل به یکی از بهترین گلزنان جی لیگ ژاپن شود، اما قبل از فیفا دی و در دو دیدار پیاپی اتفاق عجیبی را تجربه کرد و در دو مسابقه متوالی چهار کارت زرد گرفت و دو بار اخراج شد تا کمی از شرایط بازی فاصله بگیرد، اما او امروز بازگشت درخشانی به میادین داشت.
این مهاجم ایرانی که در نیم‌فصل اول 6 گل با پیراهن پرسپولیس زده بود، پس از انتقال به آویسپا فوکوئوکا روزهای خوبی سپری کرد و آمار 6 گل و 2 پاس گل در 12 مسابقه جی لیگ ژاپن برای او به ثبت رسید، اما دو کارت قرمز متوالی اجازه نداد این روند ادامه پیدا کند که امروز در جام امپراتوری به این روند پایان داد.
2042858
شهاب زاهدی بعد از اخراج در هفته پانزدهم جی لیگ ژاپن مقابل سرزو اوساکا، در دیدار مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی نیز برابر کاشیوا کارت قرمز گرفت و در دو هفته گذشته لیگ هم به دلیل محرومیت و جریمه انضباطی حضور نداشت ولی امروز در رقابت‌های کاپ امپراتوری توانست فوق‌العاده کار کند.
مهاجم سابق پرسپولیس قبل از اینکه دو بازی در جی لیگ ژاپن غایب باشد، در پنج بازی پیاپی هم نتوانسته بود گلزنی کند و فقط یک پاس گل داشت که امروز برابر فوکویاما سیتی به این روند پایان داد و پس از یک ماه موفق به انجام این کار شد.
تیم فوتبال آویسپا فوکوئوکا در حالی که شهاب را روی نیمکت داشت، از ساعت 13:30 امروز در استادیوم بست دنکی مقابل فوکویاما سیتی، یکی از تیم‌های لیگ مناطق ژاپن رفت تا یکی از مسابقات مرحله نخست جام امپراتوری ژاپن را انجام بدهد.
مهاجم ایرانی فوکوئوکا در دقیقه 58 مسابقه امروز که تیمش با نتیجه سه بر صفر پیش بود، به زمین آمد و در دقیقه 65 با شوت پای چپ تماشایی از سمت راست محوطه جریمه موفق به گلزنی شد تا برتری تیمش را قطعی کند.
2042859
آویسپا فوکوئوکا پس از گل زاهدی توانست دو گل دیگر بزند، اما زاهدی که تشنه گلزنی بود، دوباره و در دقیقه 81 این کار را انجام داد و دروازه فوکویاما سیتی را باز هم با شوت پای چپ که برای گلر حریف غیرقابل مهار بود، باز کرد و موفق شد برای دومین بار در دوران حضورش در فوتبال ژاپن دبل کند.
تیم فوکاکا در روز درخشش شهاب زاهدی و دو گل مهاجم ایرانی خود در نهایت به برتری هشت بر صفر مقابل فوکویاما سیتی دست یافت و به جمع 16 تیم نهایی جام امپراتوری ژاپن راه یافت.
2042860

نظر شما