شناسهٔ خبر: 67152635 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

عیادت رئیس جمعیت هلال احمر از زائران ایرانی بستری در بیمارستان نور مکه

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان که به عربستان سفر کرده است از بیمارستان نور در مکه مکرمه بازدید و از زائران بیمار ایرانی که در این بیمارستان بستری هستند، عیادت کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‎ احمر کشورمان که درعربستان بسر میبرد امروز از چند تن از حجاج ایرانی که در بیمارستان نور در مکه مکرمه تحت درمان قرار دارند عیادت و با رئیس این بیمارستان  دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که در فضایی صمیمی انجام شد، رئیس بیمارستان نور از خدمات درمانی جمعیت هلال‎‌احمر ایران در مدینه و مکه تقدیر و تشکر کرد و گفت: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هلال‏ احمر جمهوری اسلامی ایران، بهترین خدمات درمانی را نسبت به سایر کشورهای اسلامی ‌به حجاج خود ارائه می‌دهند.

رئیس بیمارستان نور در مکه، در این دیدار قول مساعد داد تا حجاج ایرانی بستری در این بیمارستان که نیاز به جراحی دارند، از امروز خارج از نوبت عمل شوند تا زمان کافی برای انجام اعمال خود داشته باشند.

در این دیدار دکتر کولیوند با اهداء لوح تندیس به رئیس بیمارستان نوراز زحمات و تلاش کادر پزشکی و درمان این بیمارستان در مداوای حجاج بیمار ایرانی تقدیر کرد.


انتهای پیام/

 

نظر شما