شناسهٔ خبر: 67151629 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مناطق مرکزی انگلیس کانون چاقو کشی در این کشور

آمارهای رسمی منتشر شده در انگلیس نشان می دهد مناطق مرکزی انگلیس در چاقو کشی گوی سبقت را از لندن ربوده و به کانون اصلی چاقو کشی در این کشور مبدل شده است.

صاحب‌خبر -

مناطق مرکزی انگلیس کانون چاقو کشی در این کشور

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن، براساس گزارش‌های رسمی منتشر شده در انگلیس میزان چاقو کشی و جرایم با استفاده از چاقو و قمه در مناطق مرکزی انگلیس نزدیک بیست درصد بیشتر از لندن شده است که برخی از رسانه‌ها از آن به عنوان پایتخت چاقو کشی در بریتانیا یاد کردند. 
بر اساس این گزارش جرایم با چاقو در لندن پارسال ۱۶۵ فقره به ازای هر صد هزار نفر بود در حالی که در مناطق مرکزی این رقم افزون بر ۱۸۰ فقره ثبت شده است.
تازه‌ترین حکم در این باره مربوط به دو نوجوان ۱۲ ساله است که با قمه، شاون سیسا‌های یک جوان ۱۹ ساله رنگین پوست اهل کارائیب را که در حال گذراندن دوران نقاهت پس از عمل جراحی چشم بود در یک بوستان عمومی به قتل رساندند.
دو پسر ۱۲ ساله انگلیسی که با قمه، یک جوان ۱۹ ساله را به قتل رساندند، کم سن و سال‌ترین آدمکش‌های این کشور در ۳۰ سال اخیر معرفی شدند.
پلیس انگلیس اعلام کرد این دو پسر بچه ۱۲ ساله در تصاویری که پیش از قتل گرفتند، با در دست داشتن چاقو و قمه، عکس‌های یادگاری گرفته اند و پس از قتل نیز از اینکه در این کشور مشهور می‌شوند ابراز خرسندی کردند. 
افزایش جرایم همزمان با کاهش سن مجرمان در انگلیس به یکی از چالش‌های اجتماعی این کشور مبدل شده است.
مرکز ملی آمار انگلیس پارسال شمار جرایم ثبت شده در ادارات پلیس این کشور را بیش از ۶.۵ میلیون فقره و بالاترین میزان در تاریخ این کشور اعلام کرد.
پلیس اعلام کرده به لحاظ قانونی اجازه ندارد تصاویر قاتلان را به علت کودک بودن منتشر کند، اما عکس قربانی را منتشر کرد.

نظر شما