شناسهٔ خبر: 67151568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هدفگذاری شرکت ملی حفاری ایران برای حفر ٢٧ هزار متر چاه

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از هدفگذاری این شرکت برای عمق ٢٧ هزار متر چاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

هدفگذاری شرکت ملی حفاری ایران برای حفر ٢٧ هزار متر چاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،حمیدرضا گلپایگانی  در مراسم آغاز عملیات حفاری ٢٤ حلقه چاه طرح افزایش تولید میدان نفتی یادآوران با گرامیداشت یاد شهدای خدمت و دفاع مقدس گفت : شرکت ملی حفاری ایران قرار است در این عملیات شش حلقه چاه را به عمق  ٢٧ هزار متر حفاری کند .

وی اعتبار حفاری این پروژه را ١٠٢ میلیون یورو اعلام کرد و افزود : با تلاش مجموعه تخصصی شرکت ملی حفاری ایران امروز در عمق ١٤٠٠ متری درحال حفاری چاه هستیم و در میادین مشترک بسیاری با برنامه‌ی جامع و کامل حضور داریم .

گلپایگانی با قدردانی از دولت سیزدهم و هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران افزود: شرکت ملی حفاری ایران در میادین یاران و آزادگان ده‌ها چاه را حفاری کرده و تجربه خوبی در این زمینه دارد.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران از اختصاص سه دستگاه حفاری خشکی ناوگانِ این شرکت برای حفر شش حلقه چاه در میدان نفتی یادآوران خبر داد و گفت: حفر نخستین حلقه چاه توسط دکل ۹۲ فتح کلید خورد.

گلپایگانی گفت: انتظار می‌رود با بازسازی و نوسازی تجهیزات این مجموعه بزرگ صنعتی در بخش عملیات حفاری و خدمات یکپارچه فنی جانبی شاهد ایفای نقش مهم و محوری این شرکت در اجرای طرح‌های صنعت نفت در راستای حفظ، نگهداشت و افزایش تولید باشیم.

نظر شما