شناسهٔ خبر: 67151480 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کمک ۶۵ میلیاردی خیران برای حمایت از خانواده‌های زندانیان آذربایجان شرقی

خبرگزاری صدا و سیما

مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی گفت: در یک سال گذشته خیران استان برای حمایت از خانواده‌های زندانیان ۶۵ میلیارد تومان کمک کرده اند.

صاحب‌خبر -

کمک ۶۵ میلیاردی خیران برای حمایت از خانواده‌های زندانیان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی جوادی درآئین جشن مهر حمایت از زندانیان مراغه افزود: کمک‌های خیران استان به صورت مستمری، نقدی، بسته‌های معیشتی، کمک هزینه تحصیل و مسکن در اختیار خانواده‌های زندانیان بی بضاعت استان قرار گرفته است و خیران آذربایجان شرقی در حمایت از خانواده‌های زندانیان و آزادی زندانیان در کشور پیشتاز هستند.

وی از برگزاری جشن‌های نسیم مهر در شهرستان‌های استان خبرداد و افزود: در قالب این جشن‌ها برای خانواده‌ها کلاس‌های آموزش تحکیم خانواده، آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از جرم برگزار می‌شود. به گفته مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی، با توجه به آسیب پذیر بودن خانواده‌های زندانیان برای حمایت از خانواده‌ها نیاز به مشارکت خیران است و در استان ۱۰ انجمن برای حمایت از خانواده‌های زندانیان فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مراغه نیز در این جلسه گفت: خیران این شهرستان برای حمایت ازخانواده زندانیان بیش از ۷۰۰ میلیون تومان مشارکت کرده اند. دوست احدی افزود: در این شهرستان حدود ۴۶۰ خانواده تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند. در این مراسم از خیران و از فرزندان ممتاز زندانیان شهرستان تجلیل شد.

 

نظر شما