شناسهٔ خبر: 67151239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

افتتاح ۱۸۵ پروژه عمرانی و اقتصادی بخش کشاورزی در استان سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: هم‌زمان با هفته جهاد کشاورزی ۱۸۵ پروژه عمرانی و اقتصادی بخش کشاورزی استان افتتاح خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمدرضا قاسمی در خصوص پروژه‌های افتتاحی هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: ۱۸۵ پروژه کشاورزی با صرف ۲۰۰ میلیارد و ۲۳۷ میلیون تومان آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: این میزان پروژه در حوزه‌های مختلف تولیدات گیاهی، تولیدات دامی، آب و خاک و منابع طبیعی و امور عشایر استان سمنان آماده افتتاح شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: پروژه‌های متعددی در حوزه‌های آب و خاک، توسعه سامانه‌های نوین آبیاری، بهسازی و مرمت چاه و انتقال آب، احداث مزارع و احداث بند خاکی به بهره‌برداری می‌رسد.

قاسمی تصریح کرد: از مجموع ۱۸۵ پروژه قابل افتتاح هفته جهاد کشاورزی، تعداد ۱۷۲ طرح عمرانی و ۱۳ پروژه نیز در بخش اقتصادی است که آماده افتتاح است.

وی ادامه داد: با افتتاح این طرح‌ها که آماده بهره‌برداری هستند، برای ۱۰۳۹ نفر به صورت مستقیم و ۱۱۳۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به این که این ۱۸۵ پروژه در تمام شهرستان‌های استان سمنان افتتاح می‌شوند، گفت: از این تعداد شهرستان میامی با ۷۰ طرح بیشترین سهم از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح بخش کشاورزی استان سمنان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی را دارد.

قاسمی تعداد پروژه‌های قابل افتتاح عمرانی و اقتصادی بخش کشاورزی و دامداری در شهرستان‌های استان سمنان شامل گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه، شاهرود، دامغان، سمنان و آرادان را نیز به ترتیب ۳۸.۱۹، ۱۹.۱۶، ۱۴.۵ و ۴ پروژه عنوان کرد.

نظر شما