شناسهٔ خبر: 67151079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جنوب کرمان میزبان جشنواره ملی عکس نیکوکاری است

جیرفت- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: جشنواره ملی عکس نیکوکاری روزهای جمعه ۲۵ و شنبه ۲۶ خرداد در جنوب کرمان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان حجت الاسلام سید احمد حسینی روز چهارشنبه اظهار کرد: کارگاه عکاسی مستند اجتماعی از سری برنامه های این جشنواره ملی است که به صورت تئوری و عملی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی عکس نیکوکاری ۲ روزه است و به صورت رایگان برگزار می شود، افزود: یکی از مباحثی که در این جشنواره مطرح است، گپ و گفت عکاسخانه پیرامون مستند نگاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: اولین روز این جشنواره ملی در شهر درب بهشت بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت و دومین روز نیز در شهر جیرفت در سالن شهید مداحی پور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: کارگاه عکاسی مستند اجتماعی با تدریس فرهاد سلیمانی برگزار می شود و دبیری این جشنواره را حسن غفاری بر عهده دارد.

حجت الاسلام حسینی توانمندسازی هنرمندان را یکی از اولویت های این اداره کل برشمرد و خاطرنشان کرد: در همین راستا ظرفیت های قرارگاه شهید آوینی جنوب کرمان و موسسه فرهنگی هنری ندای دیانت سبزواران را پای کار آوردیم.

جنوب کرمان میزبان جشنواره ملی عکس نیکوکاری است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه نیکوکاری امری خداپسندانه است، ادامه داد: گسترش فرهنگ نیکوکاری در جامعه باعث شکوفایی و بالندگی جامعه می شود و برگزاری این جشنواره گامی در جهت گسترش فرهنگ نیکوکاری است.

نظر شما