شناسهٔ خبر: 67150597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رهایی گروگان میانسال از چنگال آدم‌ربا در گرمی مغان

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اردبیل از رهایی یک مرد ۴۹ ساله از چنگ یک آدم‌ربا در عملیات ضربتی پلیس در شهرستان گرمی مغان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار جواد تقوی روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وصول خبری مبنی بر وقوع حادثه گرونگیری در بخش "رضی" شهرستان مشگین‌شهر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات هدفمند مشخص شد فرد گروگانگیر با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ به سمت شهرستان "گرمی" متواری شده است.

وی اظهار کرد: پلیس با پوشش انتظامی محورهای مواصلاتی شهرستان گرمی و با اشرافیت اطلاعاتی محل اختفای فرد گروگانگیر را شناسایی و اقدام به اعزام گروه‌های عملیاتی به محل مورد نظر کرد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: با اقدام هوشمندانه و تخصصی پلیس فرد گروگانگیر از ادامه ارتکاب جرم منصرف و گروگان را که مردی ۴۹ ساله بود، رها کرد.

سردار تقوی با اشاره به دستگیری گروگانگیر، اضافه کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانون و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

وی ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد علت گروگانگیری، اختلاف حساب در معاملات مواد مخدر بوده است.

وی با اشاره به حضور مقتدرانه پلیس در تمامی صحنه‌ها به شهروندان و مردم توصیه کرد هر گونه اختلاف خود با دیگران را از طریق مراجعه قانونی حل و فصل کنند.

گرمی مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

نظر شما